ساری،

برگزاری ۴۹۸۱ نفر ساعت آموزش ايمنی ارديبهشت امسال در ساری

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از برگزاری ۴۹۸۱ نفر ساعت آموزش ايمنی ارديبهشت امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،كلانتری افزود: طي اين مدت ۴۳۵ نفر از شهروندان و ۲۲۶ نفر از آتش نشانان آموزش ايمني را فرا گرفتند .

وی با اشاره به اهميت آموزش در سازمان ها و ادارات، برگزاری آموزش ايمنی برای ۳۰ نفر از دانشجويان دانشكده پزشكی، آموزش ۲۴ نفر از پرسنل جايگاه سوخت و همچنين آموزش ۳۶ نفر از داوطلبان هلال احمر را از جمله فعاليت اداره آموزش طي ارديبهشت ماه برشمرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری ساری ضمن تقدير از همكاری سازمان تاكسيرانی شهرداری و رانندگان تاكسی شهر ساری با اين سازمان ، برگزاری چهار دوره آموزش ايمنی برای ۱۳۶ نفر از رانندگان تاكسی را از ديگر فعاليت های اداره اموزش عنوان كرد.

كلانتری نقش آموزش در ارتقا سطح دانش و مهارت كاركنان را مورد توجه قرار داد و گفت: طی ارديبهشت ماه ۴ دوره آموزش تخصصی آتش نشانی برای آتش نشانان استان برگزار كرده ايم كه طی اين اموزش ها آتش نشانان مباحث تخصصی امداد ونجات در چاه ، ارتباطات و پيام رسانی ، تهويه در آتش نشانی و بررسی علل حريق را بصورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

وی كودكان و دانش آموزان را يكی از جامعه هدف سازمان برشمرد و افزود: طی اين مدت ۲۰۰ كودك و دانش آموز از اين سازمان بازديد كردند.

كلانتری از آمادگی كامل سازمان جهت ارائه آموزش های عمومی به شهروندان و همچنين آموزش تخصصی به آتش نشانان استان خبر داد و گفت: شهروندان ساروی و آتش نشانان سراسر استان می توانند با هماهنگی اداره آموزش از خدمات لازم در زمينه آموزش ايمنی و آتش نشانی بهره مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.