گوگل امکانات امنیتی خود را افزایش می‌دهد

گوگل برای مقابله با تهدیدات و افزایش امکانات امنیتی، برنامه‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

افزایش امکانات امنیتی جدید گوگل برای مسدود کردن برنامه های تاییدنشدهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از مواجهه با دغدغه ‌ها و نگرانی ‌های امنیتی همچون فیشینگ، گوگل، امکانات امنیتی جدیدی از قبیل حمایت بهتر از حساب های جی میل،و روش ‌های لیست سفید برای کاربران جی سوئیت را به خدمات و برنامه ‌هایش افزوده است. در حال حاضر این شرکت در حال افزودن صفحه هشدار جدیدی برای آن دسته از برنامه‌ هایی است که هنوز سیستم فیلتر گوگل آنها را تایید نکرده است.

شرکت اپل و همچنین ویندوز 10 نیز دروازه‌بانی مشابهی را برای برنامه های خود ارائه داده‌اند یعنی هر زمانی که شما با یک برنامه تاییدنشده مواجه شدید پیام هشدار را دریافت خواهید کرد. برای ادامه شما باید کلمه "ادامه" را در قسمت درنظر گرفته شده تایپ کرده و روی کلمه "اکی" کلیک کنید تا به این طریق احتمال آسیب را کاهش دهید.

به منظور ارائه خدمات بیشتر، در پیام هشدار نام برنامه قید می‌شود تا شما سریعتر از صفحه نمایش فیشینگ خارج شوید. در بعضی موارد این امکان امنیتی ،خود قبل از ارسال پیام هشدار به کاربر برنامه مورد نظر را تست می‌نماید.  همه این امکانات با هدف ایجاد فضای امن تری هم برای کاربران و هم برای توسعه دهنده ها ارائه می‌شود.

افزایش امکانات امنیتی جدید گوگل برای مسدود کردن برنامه های تاییدنشده

انتهای پیام/

امکان جدید گوگل برای مسدود کردن برنامه های تاییدنشده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار