طالبان استفاده از گوشت مرغ را در شیندند حرام اعلام کردند

براساس گزارش‌های رسیده از ولسوالی شیندند هرات، گروه طالبان در این ولسوالی با نشر اعلامیه‌ای خرید و استفاده از گوشت مرغ تجارتی را حرام و قیمت هر کیلو گوشت گوسفند را ۲۷۰ افغانی اعلام کرده است.

طالبان استفاده از گوشت مرغ را در شیندند حرام اعلام کردندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ساکنان این ولسوالی می‌گویند که در کنار ممنوع اعلام شدن فروش و استفاده از گوشت مرغ، زنان نیز حق بیرون شدن بدون محرم را در بازارها ندارند.

"تور محمد ظریفی" نمایند سابق مردم شیندند در شورای ولایتی هرات به خبرگزاری آوا گفت که نشر این‌گونه اعلامیه‌ها از سوی طالبان در این ولسوالی ضعف حکومت را نشان می‌دهد.

این در حالی است که مقام‌های محلی در ولایت هرات اعلام کرده بودند که در ۲۴ ساعت گذشته در ولسوالی شیندند هرات جنگ میان نیروهای امنیتی و طالبان جریان داشته که در نتیجه آن ۱۱ طالب کشته شده است.

ولسوال شیندند نیز ادعای حرام اعلام شدن فروش گوشت مرغ از سوی طالبان را بی‌اساس می‌داند.

"حکمت الله حکمت" ولسوال شیندند بر این باور است که افرادی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، در پی تخریب حکومت و تضعیف ارگان‌های امنیتی هستند.

با این‌حال، در این روزها شاهد آن هستیم که در برخی از نقاط کشور که حضور گروه طالبان گسترده است، سخن از اجرای قوانینی به میان می‌آید که در زمان طالبان در کشور اجرایی می‌شد.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار