یاسوج؛

افزایش مشترکان آب در روستاهای استان

حدود ۵۰۰ فقره انشعاب آب در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ واگذار شده است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در حاشیه بازدید از روش جدید وصول درآمد‌ها در شهرستان بویراحمد گفت: سالانه نزدیک به ۱۲۰۰ مشترک جدید به آبفای روستایی استان اضافه می‌شود.

فیض الله پاسره افزود: فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، خدمات رسانی بهتر و باکیفیت‌تر آب در روستا‌ها از عمده‌ترین دلایل گرایش مردم به چرخه قانونی مصرف آب در روستاهای استان است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای افزایش مشترکان قانونی و جلوگیری از هدرروی آب، در زمینه سلامت و کیفیت نیز سیستم نوین گندزدایی آب شرب را در تمام روستاهای استان عملیاتی کردیم.


پاسره با اشاره به روش نوین قرائت و وصول درآمد‌ها به عنوان راهکاری برای بالابردن رضایت مشترکان و کاهش دستکاری‌های احتمالی در قبض ها افزود: روش نوین قرائت کنتور، صدور آنی قبض و وصول در لحظه آب بها در راستای افزایش اعتماد مشترکان و جلوگیری از دستکاری‌های احتمالی صورت گرفت.


وی ادامه داد: در این روش همه‌ی مراحل بدون دست و با استفاده از سیستم اتوماتیک به صورت کاملاً دقیق انجام می‌شود که علاوه بر افزایش اعتماد مشترکان، قرائت دقیق و صحیح و صدور بدون ایراد قبض و همچنین وصول در لحظه آّب بها را ممکن می‌کند.

 

انتهای پیام/د

کاهش دستکاری در فیش اب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.