رشت؛

آغاز ساخت بزرگترین مرکز تفریحی - تجاری شمال کشور

ساخت بزرگترین مرکز تفریحی - تجاری شمال کشور موسوم به سیتادیوم در رشت آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدعلی نجفی استاندار گیلان در مراسم ساخت بزرگترین مرکز تفریحی - تجاری شمال کشور بر ضرورت تعامل همه دستگاه ها برای تسهیل در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: پیش بینی می شود این مرکز تا 2 سال دیگر افتتاح شود.

وی افزود: در فاز نخست بزرگترین مرکز تفریحی - تجاری شمال کشور برای 500 نفر و در فاز دوم برای 2هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را برنامه  محوری دولت برای ایجاد اشتغال برشمرد و اظهار داشت: اولویت این بخش طرح های گردشگری است که رونق اقتصاد، معیشت و اشتغال به دنبال خواهد داشت.

علی منتظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز ویژگی های مرکز تفریحی – تجاری سیتادیوم را تشریح کرد و گقت: در طراحی این مرکز، انواع امکانات اقامتی – تفریحی به همراه مراکز نوین خرید برای شهروندان و گردشگران پیش بینی شده است.

این مرکز تفریحی - تجاری در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با 80 هزار متر زیر بنا در کیلومتر سه 3 جاده انزلی – رشت  در حد فاصل خمام ساخته می شود.

بخش خصوصی 300 میلیارد تومان برای ساخت این مرکز سرمایه گذاری می کند.

 

انتهای پیام/ع
 

ساخت بزرگترین مرکز تفریحی - تجاری شمال کشور در رشت

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۹ تير ۱۳۹۶
احداث مجتمع تفریحی گردشگری ایجاد اشتغال برای بیسوادان و کم سوادان جامعه است پس چه زمانی این بودجه های کلان را صرف احداث صنایع تولیدی مختص اشتغال فارغ التحصیلان مهندس جوان و بیکار گیلان خواهید کرد؟