تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از تیم فوتسال گیتی پسند پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از روز ۲۹ تیر ماه در شهر هوشی‌مینه ویتنام با حضور ۱۴ تیم آغاز می‌شودکه تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر به مقام قهرمانی رسید در این مسابقات حضور دارد.

کفندراسیون فوتسال آسیا - AFC در گزارشی به بررسی وضعیت تیم‌های حاضر در این مسابقات پرداخته و باشگاه گیتی پسند نماینده کشورمان را مورد ارزیابی قرار داده است.

در این گزارش آمده است که در طول سال‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران خود را به عنوان یک نیروی غالب نه تنها در قاره آسیا بلکه در فوتسال جهان معرفی کرده است و شاید تعداد کمی بازیکنان ادعا کنند که رکورد بیشتری نسبت به بازیکنان گیتی پسند داشته باشند.

علی رغم اینکه گیتی پسند برای سومین بار است که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده است، اما تنها تیم ایرانی است که به صورت متوالی به فینال این رقابت‌ها رسیده است. گیتی پسند در سال ۲۰۱۲ قهرمان آسیا شد، ولی در سال ۲۰۱۳ علی رغم رسیدن به فینال در ضربات پنالتی مغلوب چونبوری شد.

تیم گیتی پسند ایران، چهار بازیکن شاخص به نام‌های احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، علی حسن زاده و مهران عالیقدر در اختیار دارد که تجربه حضور در مسابقات جام جهانی و کسب مقام سومی دنیا را در کارنامه دارند.

تمام نگاه‌ها در این رقابت‌ها بر احمد اسماعیل پور اسطوره تیم ملی ایران است که با عملکرد عالی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ همه را مجذوب خود کرد و جایزه توپ برنز را گرفت. بازیکن ۲۸ ساله تنها یک بار قهرمان آسیا شده، اما او موفق شده دوبار آقای گلی این رقابت‌ها را با زدن ۹ گل کسب کرده است و در قهرمانی گیتی پسند در سال ۲۰۱۲ نقشی اساسی داشت.

 

تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان فوتسال ایران

 

گفتنی است که تیم گیتی پسند در گروه C. این رقابت‌ها حضور دارد و رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا از ۲۹ تیر ماه در کشور ویتنام آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

AFC: فوتسال ایران، فراتر از آسیا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار