لیگ برتر فوتسال به ایستگاه سوم رسید / برگزاری 7 بازی در سه روز

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری 2 بازی آغاز می شود که در این دیدار ها تیم های ارژن فارس، گیتی پسند و مقاومت البرز و شهروند ساری به مصاف هم می روند. بر خلاف هفته اول در هفته دوم مسابقات، تمامی بازی ها برگزار شد تا لیگ برتر فوتسال بعد از کش و قوس های فراوان جانی دوباره بگیرد.

ارژن شیراز - گیتی‌پسند‌

در نخستین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتسال 2 تیم ارژن فارس و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می روند، تیم فوتسال ارژن که با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند میزبان این دیدار حساس است، شاگردان کمالی از 2 بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند و هفته گذشته در مقابل  حریف تازه لیگ برتری شده خود تن به شکست دادند تا به این ترتیب در رده هشتم جدول مسابقات  بایستند. از سوی دیگر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی پس از لغو نخستین بازی خود در هفته اول، در دومین بازی موفق به کسب پیروزی شد تا لیگ را با برد شروع کرده باشد، البته بازی نخست گیتی پسند برابر هیئت فوتبال قم نیز 3 بر صفر به سود نماینده اصفهان اعلام شد به این ترتیب شاگردان علی افضل 6 امتیازی هستند، این دیدار راس ساعت 17 در سالن  شهید ابوالفتحی برگزار می شود.

مقاومت البرز - شهروند ساری

دیگر بازی امروز بین 2 تیم فوتسال مقاومت البرز و شهروند ساری برگزار می شود، مقاومت البرز میزبان که در این دوره مسابقات تغییرات زیادی را به خود دید در این بازی میزبان است و  امیدوار است بتواند با پیروزی در این دیدار وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد. از سوی دیگر شهروند ساری لیگ برتر فوتسال را بسیار خوب آغاز کرده است و از 2 بازی گذشته خود 4 امتیاز بدست آورده تیم شهروند کار سختی در کرج و در مقابل تیم جوان مقاومت خواهد داشت، این دیدار مانند بازی گیتی پسند و ارژن فارس راس ساعت 17 در سالن انقلاب کرج برگزار می شود.

پارسیان شهر قدس - آتلیه طهران قم

تیم فوتسال پارسیان شهر قدس بعد از خرید امتیاز تیم  دبیری تبریز موفق شد نخستین بازی خود در هفته گذشته لیگ برتر فوتسال برگزار کند، نماینده شهر قدس در اولین بازی خود با نتیجه 5 بر 2 مغلوب تیم تازه لیگ برتری شده مقاومت قرچک شد، نکته جالب در خصوص بازی دوم تیم پارسیان این است که دومین بازی این تیم در لیگ برتر فوتسال در مقابل دیگر تیم تازه صعود کرده به لیگ است، آتلیه طهران قم تیمی که به تازگی از دسته یک به لیگ برتر فوتسال صعود کرده هفته گذشته با پیروزی مقابل ارژن فارس 3 امتیازی شد تا به این ترتیب لیگ برتر فوتسال را  با برد شروع کرده باشد. این دیدار روز دوشنبه 19 تیر ماه در شهر قدس برگزار می شود.

باقی مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه 20 تیر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

مدعیان لیگ برتر فوتسال به دنبال رده های بالای جدول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.