تورنمنت بین المللی تیرو کمان معلولین – جمهوری چک 2017؛

ایران در بخش تیمی ریکرو مردان و ریکرو میکس صدر نشین مرحله مقدماتی شد

ملی پوشان کشورمان در بخش ریکروان مردان در ادامه ی اولین روز از رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین چک، به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رفتند.

ایران در بخش تیمی ریکرو مردان و ریکرو میکس صدر نشین مرحله مقدماتی شد به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در ادامه ی اولین روز از رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین چک، ملی پوشان کشورمان در بخش ریکروان مردان به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رفتند.

با پایان یافتن رقابت های انفرادی ریکرو مقدماتی، پوریا جلالی پور با 620 امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفت، غلامرضا رحیمی با 612 امتیاز در جایگاه هفتم و علی اصغر فتاحی با 594 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

در بخش تیمی ریکرو مردان نیز تیم کشورمان با امتیاز 1827 در صدر جدول مرحله مقدماتی قرار دارد و تیم میکس ریکرو ایران متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز به عنوان تیم اول این مرحله مشخص شدند.

فردا چهارشنبه و در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی، کمانداران کشورمان در کامپوند و کلاس W1 مردان به روی خط می روند.

پیش از این بانوان کماندار تیم ایران در بخش ریکرو نیز در جایگاه نخست رقابت های مقدماتی قرار گرفتند و زهرا نعمتی هم با شکستن رکورد در بخش انفرادی، عنوان نخست گروه را به خود اختصاص داد.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

از 14 کماندار اعزامی به این مسابقات، 7 نفر در رشته کامپوند و 7 نفر در رشته ریکرو با حریفان روبرو می شوند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

صدرنشینی ایران در 2 بخش تیمی ریکرو مردان و ریکرو میکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار