مدیرعامل آبفای استان بوشهر:

40 درصد از شبکه های آبرسانی بوشهر فرسوده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از بحران کم‌آبی امسال ، ۲۹۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

40 درصد از شبکه های آبرسانی بوشهر فرسوده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کیقباد یاکیده  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  ، صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی با بیان اینکه شهر‌های استان بوشهر دارای بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آبرسانی هستند ،اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ۴۰ درصد این شبکه‌ها فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

وی با تاکید بر نقش مهم نوسازی شبکه آبرسانی در بهبود وضعیت توزیع و تامین آب افزود: توزیع عادلانه آب در شبکه‌های آبرسانی به چند عامل بستگی دارد که مهم‌ترین آن نوسازی شبکه آبرسانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه سالانه بخشی از شبکه آبرسانی شهر‌های استان بوشهر نوسازی می‌شود ،گفت: با توجه به اینکه حدود ۹۰۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر‌ها نیاز به اصلاح فوری دارد با روندی که سالانه در نوسازی شبکه آبرسانی انجام می‌شود جوابگوی طرح‌های تدوین شده برای بهبود منطقی نیست.

یاکیده با اشاره به نیاز‌های اعتباری برای اصلاح شبکه آبرسانی شهر‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای نوسازی شبکه آبرسانی در شهر‌های استان بوشهر و مواجهه با بحران کم‌آبی در سال ۱۳۹۶ حداقل به ۲۹۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح خطوط انتقال آب استان بوشهر افزود: برای نوسازی خطوط انتقال آب به حداقل ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

۹۰۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهر‌ها نیاز به اصلاح فوری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.