مدیر روابط عمومی سی و سومين جشنواره موسيقی فجر منصوب شد

با صدور حکمی از سوی حمیدرضا نوربخش، مهدی وجدانی به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.

مهدی وجدانیبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر؛ با صدور حکمی از سوی حمیدرضا نوربخش مدير سی و سومين جشنواره موسيقی فجر، مهدی وجدانی به عنوان مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره منصوب شد.

در حکم حمیدرضا نوربخش مدیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر خطاب به مهدی وجدانی چنین آمده است:

با توجه به دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» سی و سومین جشنواره موسیقی فجر منصوب می‌شوید.

اميد است با به کارگیری دانش و مهارت حرفه‌ای در ارتقابخشی کیفی و ارتباط مؤثر جشنواره با مخاطبان و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه‌ای و شبکه های اجتماعی و تهیه و نظارت بر درونمایه تارنمای رسمی جشنواره در سایه تعامل و همدلی با اصحاب فرهیخته رسانه موفق و پیروز باشید.

مهدی وجدانی علاوه بر سوابق موسیقایی (آهنگسازی و رهبر ارکستر)، سوابق رسانه‌ای و مطبوعاتی از سال 79 تاکنون، کارشناس بخش موسیقی در رادیو و همچنین مدیریت روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، جشنواره موسیقی نواحی ایران دوره نهم و دهم، جشنواره موسیقی فجر دوره سی و دوم و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه کاری خود برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/

 

مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار