آهنگساز قطعات گلزار این روزها چه می کند؟

حسین سالارى مقدم آهنگساز و تنظيم كننده موسيقى پاپ و تلفيقى از آخرین فعالیت های خود گفت.

حسین سالارى مقدم آهنگساز و تنظيم كننده موسيقى پاپ و تلفيقى در گفتگو با خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من چند قطعه در آلبوم جدید رضا آریایی همکاری داشتم كه اين آلبوم در سى و دومين جشنواره موسیقی فجر كانديداى جايزه باربد شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد. این اثر از شرکت پیام تولید شد. 

وی افزود: هميشه برای همکاری به دنبال صداهاى خاص بوده ام و این موضوع برایم بیش از معروف بودن خواننده اهمیت داشته است. اين روزها مردم از كارها و صداهاى تكرارى خسته شده اند و نياز به موسيقي هاى خوب با صداى جديد دارند. 

این آهنگساز تصریح کرد: من در ماههاى اخير، با خوانندگان جوانى همكارى كردم كه خودم خيلى راضى هستم. هادى قريشى نیز يكى از خوانندگان جديدى است كه به زودى شاهد كارهاى زیبای او خواهیم بود.  اولين همكارى ما موزيك بسيار زيبايى به نام «خورشيد زمين» بود كه در ماه محرم به صورت کلیپ از شبكه هاى تلويزيون پخش شد و خدا را شكر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

گفتنی است؛ حسین سالاری مقدم در سالهاى اخير حضور پر رنگى در عرصه آهنگسازى و تنظيم، ميكس و مسترينگ پاپ ايران داشته است. همکاری با خوانندگانی چون امير تاجيك، پدرام كشتكار، سینا شعبانخانی، فرزاد فرزین، سعيد عرب، نريمان، محمدرضا گلزار، علیرضا افشار، محمدرضا هدايتى و احسان فدايى از آن جمله است.  




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار