شهرکرد؛

بهرگیری از انتقادات سازنده برای رفع مشکلات

از انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در راستای رفع مشکلات و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف بهره گیری شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از گروه‌های برتر مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، برنامه ریزان و تصمیم گیران ملی و استانی باید از انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در راستای رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف بهره بگیرند.

وی افزود: دیدگاه‌ها و نظرات درست مخالفان، معیار مناسبی برای رسیدن به عدالت و پیشرفت محسوب می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: تنها پذیرش نظر موافقان و خودداری از قبول دیدگاه مخالفان، صحیح نیست و مانع دستیابی به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های مختلف خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاش برای نهادینه کردن انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در جامعه باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

در این آیین از ۲۰ دانشجو در قالب پنج گروه از دانشگاه‌های شهرکرد، پیام نور، فرهنگیان و آموزشکده فنی دختران شهرکرد و شامل چهار گروه دختران و یک گروه پسران و همچنین از ۹ داور شرکت کننده در این مسابقات تقدیر شد.

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی، با هدف زمینه‌سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و همچنین رشد و شکوفایی فرهنگ گفت و گو و زمینه‌سازی در راستای یادگیری اصیل، عمیق و پایدار، اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام/ز

از انتقادات سازنده برای رفع مشکلات بهره گیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.