تخریب ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه سد شهرچایی

ساختمان های ویلایی غیر مجاز در حاشیه سد شهرچایی ارومیه تخریب شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: 14 هزار و 244 متر مربع از اراضی مرتع ملی و دولتی را این مجموعه ساختمانی غیر مجاز تحت تصرف خود قرار داده بود.


حبیبی با بیان این که مالک  2 ساختمان ویلایی از زمین های زراعی هم به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده شده بود افزود: اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به سبب تصرفات غیر قانونی صورت گرفته این ملک ، تخریب مستحدثات آن را از قوه قضاییه خواسته بودند.


وی با اشاره به این که تصرف منابع طبیعی تنها دلیل تخریب این ساخت و ساز غیر قانونی نبود ادامه داد: مالک ساختمان با این ساخت و ساز در قله کوه ، کوه خواری نیزکرده بود.


وی گفت: با توجه به مشرف بودن این ساختمان به سد شهرچایی ارومیه و تامین قسمتی از آب شرب شهر از این سد ، از نظر امنیتی و سلامت آب شرب ، خطر بیوتروریستی نیز مردم منطقه را تهدید می کرد.

 

منبع: خبرگزرای صداوسیما

 

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون یعقوب بیگی
۱۳:۰۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اسناد مالکیت زمینهای مذکور از اداره ثبت اسناد ارومیه دریافت شده بود مالک جهت ساخت هر دو ویلا از ادارات ذی ربط( منابع طبیعی،امور اراضی و جهاد کشاورزی و غیره)مجوزهای قانونی را دریافت نموده بود.لذا تخریب ساختمانها غیر قانونی بوده و فقط برای بعضی از مسئولین استان مانور تبلیغاتی بوده است و با این تخریب در حق مالک قانونی اجحاف بزرگی صورت گرفته است و بنده حاضرم در یک مناظره زنده در رسانه های ملی از حق مالک دفاع کنم.امیدوارم متن بنده منتشر شود تا مردم واقعیت را بدانند