کرمان؛

کمبود 30درصدی آب شرب مورد نیاز در پیک مصرف

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گفت: 2هزار و 750 لیتر بر ثانیه نیاز آبی شهر کرمان است که 750 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم.

کمبود 30درصدی آب شرب مورد نیاز در پیک مصرفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمد طاهری از بهره برداری تصفیه خانه شماره دو شهر کرمان تا مهرماه خبر داد و افزود: در چهار سال گذشته 101 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کرمان به مرحله اجرا در آمده است.


وی با اشاره به بحران آب استان کرمان شهر کرمان گفت: تنها کلانشهری است که صددرصد آب شرب آن از آب های زیرزمینی تامین می شود، به گونه ای که آب شرب شهر کرمان از طریق 106 حلقه چاه آب تامین می شود.


وی افزود: 2 هزار و 750 لیتر بر ثانیه نیاز آبی شهر کرمان است که 750 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم، به گونه ای که 30 درصد آب شرب مورد نیاز در پیک مصرف کمبود داریم.


طاهری به اقلیم گرم و خشک بودن استان کرمان و مصرف زیاد آب به دلیل این اقلیم، بیان کرد: در چهار سال گذشته 175 کیلومتر از شبکه آبی را بازسازی و 195 کیلومتر توسعه شبکه آب شهری داشته ایم.


وی با بیان اینکه با همت و حمایت استاندار به دنبال تسریع در پروژه صد صفارود هستیم، تصریح کرد: 12 درصد فاضلاب شهر کرمان را تحت در گذشته تحت پوشش داشته ایم که امروز بیش از 30 درصد فاضلاب شهر کرمان تحت پوشش داریم.


انتهای یپام/س

کمبود 30درصدی آب شرب مورد نیاز در پیک مصرف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار