زلزله در لیگ برتر والیبال بانوان

در شرایطی که باشگاه بانک سرمایه از ادامه تیمداری در بخش بانوان منصرف شده است به نظر می‌رسد تیم دانشگاه آزاد هم منحل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل و پس از نتایج ضعیف تیم بانوان بانک سرمایه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، زمزمه‌هایی به گوش رسید مبنی بر اینکه مسئولان این باشگاه علاقه‌ای به ادامه تیمداری در بخش بانوان ندارند.

بانک سرمایه‌ای که سال گذشته برای نخستین بار درلیگ برتر بانوان حضور داشت و بدون هیچ ساز و کار مشخص و تنها با پرداخت ورودی پا به لیگ برتر گذاشت، همان طور که بی برنامه آمده بود، بی برنامه هم قصد رفتن دارد. تیمی که تمام ستاره‌های والیبال بانوان را با مبالغی بیشتر از سایر تیم‌ها به خدمت گرفت و به مقام قهرمانی هم دست پیدا کرد، اما در آسیا نتوانست به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند.

حالا بعد از اخباری که از کناره گیری تیم بانوان بانک سرمایه به گوش می‌رسد، نوبت به تیم دانشگاه آزاد است. به نظر می‌رسد تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد هم دیگر علاقه‌ای به حضور در مسابقات لیگ برتر را ندارد. هرچند این خبر هنوز از سوی محمد دادگان، معاون ورزش دانشگاه آزاد، تایید نشده است، اما هیچ بعید نیست که تیم دانشگاه آزاد هم در لیگ برتر والیبال فصل ۹۶ غایب باشد.

این در حالی است که تیم دانشگاه آزاد یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ بانوان بود و حالا بعد از کناره گیری این تیم و بانک سرمایه اوضاع لیگ بانوان وخیم خواهد شد و مشخص نیست لیگ ۹۶ با چند تیم برگزار می‌شود و تکلیف ستاره‌های دختر والیبال که پیش از این در تیم‌های دانشگاه آزاد و بانک سرمایه به میدان می‌رفتند، چه می‌شود؟

گفتنی است تیم والیبال گاز تهران که یکی دیگر از قدرت‌های چند سال اخیر والیبال بانوان ایران بود، فصل گذشته منحل شد و امتیازش به تیم پارسه رسید پارسه‌ای که در میانه لیگ برتر والیبال زنان از ادامه مسابقات کناره گیری کرد.

انتهای پیام/

یک تیم دیگر والیبال بانوان در آستانه انحلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار