کرمانشاه؛

اجرای طرح نظارت بر میهمان پذیرها در تابستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارت بر مهمان پذیر ها خبر داد.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان  کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ با اشاره  به سفرهای تابستانی و حضور گردشگران در استان گفت: نظارت برمهمان پذیر ها، خدمات بین راهی  و هتل ها که  ارائه خدمت به گردشگران را بر عهده دارند به طور مستمر صورت می گیرد.

 وی ادامه داد: نظارت های اکیپی  در زمان ورود مسافران به استان که ایام پیک سفر است به صورت گروهی انجام می شود این اکیپ متشکل از کارشناسان اماکن ، اداره دامپزشکی، اداره صنعت و معدن، اداره تعزیرات ، اداره بهداشت و اداره میراث فرهنگی گردشگری استان کار نظارت بر عهده دارند

مرادی بیستونی با بیان اینکه  هریک از دستگاه ها در خور شرح وظایف خود کار نظارت بر تاسیسات گردشگری را انجام می دهند ادامه داد: هدف از این نظارت ها ارائه  خدمات هر چه بهتر بر اساس استاندار های کیفی و درجه واحدهای مربوطه  برای افزایش رضایت مشتری و جذب گردشگر است.

وی گفت: هم اکنون اکیپ اداره میراث فرهنگی در  جاده کامیاران حضور دارند و از خدمات بین راهی و گردشگری بازرسی را  انجام می دهند.

 مرادی بیستونی گفت:  تا کنون از مسیرهای بیستون ، سطح شهر کرمانشاه، مسیر ماهیدشت، مسیر قلعه شاخانی در جاده کامیاران بازرسی انجام شده است.

وی ادامه داد: در فروردین و اردیبهشت سال جاری 725 مورد بازدید انجام شده است که منجر به 19 مورد تذکر،8 مورد اخطار و 11 مورد پلمپ شده است.

 مرادی بیستونی گفت: در سال گذشته 3896 مورد بازدید از هتل ها ،هتل آپارتمان ها ، مجتمع های گردشگری،  سفره خانه ها، و خدمات بین راهی انجام شده است.

وی گفت : از این تعداد بازدید در سال گذشته  163اخطار ،21مورد پلمپ و 152تذکر صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/پ

اجرای طرح نظارت بر اماکن گردشگری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار