کرمانشاه؛

انجام موفقیت آمیز اولین عمل میکرواینجکشن در کرمانشاه

برای اولین بار در غرب کشور عمل میکرواینجکشن در کرمانشاه انجام شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: با کامل شدن چرخه درمان ناباروری در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی، اولین عمل میکرواینجکشن به صورت موفق در این مرکز انجام شد.

سید غلامرضا حسینی افزود: این مرکز اولین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در غرب کشور است که در راستای سیاست‌های ازدیاد جمعیتی و به منظور کمک به زوج‌های نابارور در منطقه و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های سنگین در مراجعه به مراکز در شهرهای بزرگ راه اندازی شده است.

وی افزود: در این مرکز در بخشهای مجزا به صورت همزمان تمامی فرایندهای درمان ناباروری با بکارگیری دانش تخصصی پزشکان و متخصصان مجرب استان و پژوهشگاه رویان انجام می‌پذیرد که بخش‌های فعال در این مرکز شامل:کلینیک فوق تخصصی زنان و نازایی، کلینیک فوق تخصصی ناباروری مردان، کلینیک مشاوره ناباروری و سلامت جنسی، بخش IVF و ICSI شامل آزمایشگاه جنین شناسی، اتاق عمل IVF و ریکاوری، بخش IUI شامل آزمایشگاه آندرولوژی و واحد انتقال IUI، سونوگرافی، آزمایش‌های روتین Semen analysis، مشاوره تغذیه، مشاوره ژنتیک، مشاوره جنین شناسی ومشاوره روانشناسی است.
حسینی گفت: آمادگی داریم با توجه به تجهیز به روز این مرکز و همکاری بهترین متخصصان درمان ناباروری از این پس پذیرای زوج‌های نابارور استان باشیم.

 

انتهای پیام/پ

 

درمان ناباروری در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار