کرمانشاه؛

انهدام باند سارقان منزل و مغازه توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منزل و مغازه و كشف 13 فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبني بر اينکه يکی از سارقان سابقه دار با تشکيل باند سرقت، با استفاده از يک دستگاه خودرو اقدام به انجام سرقت هاي متعدد منزل و مغازه در سطح شهر کرمانشاه مي کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي كرمانشاه قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات به عمل آمده و اقدامات فني و پليسي، آدرس و محل تردد متهم شناسايي و با کسب مجوز قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه به همراه چهار نفر از همدستانش دستگير شد.
سرهنگ اميري تصريح كرد: متهمان در بازجویی های پلیس به 13 فقره سرقت منزل و مغازه با همدستي دو نفر ديگر اعتراف کردند، لذا بلافاصله محل اختفای ديگر همدستان نيز شناسايي و نسبت به دستگيري آنها اقدام شد.
وی اظهار کرد: با همكاري متهمان محل هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند، همچنین دو نفر مالخر نیز در ارتباط با این سرقت ها دستگیر و بخشی از اموال مسروقه نیز کشف شد.
رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقيقات به مراجع قضائی معرفی و از آنجا با صدور قرار صادره روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.