شیراز؛

تجهیز خیابان های مرودشت به دوربین های نظارتی و ترافیکی

شهر مرودشت به دوربین‌های نظارتی و ترافیکی مجهز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  سید منصور جعفری شهردار مرودشت گفت: به منظور کنترل ترافیک و بخش نظارتی این شهرستان به دوربین‌های نظارتی ترافیکی مجهز شده است.
وی بیان کرد: تا کنون 5 عدد پایه با 6 دوربین نظارتی در شهر نصب شده که در مرکز کنترل هوشمند ترافیک نیز تمام تجهیزات از جمله مانیتورینگ و سرور های مدیریت تصاویر با مدیریت مرکزی در محل شهرداری نصب می شود.


جعفری تصریح کرد: با استقرار پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری این شهرستان تمام تخلفات رانندگی شامل توقف روی خط عابر پیاده، عبور از چراغ‌قرمز و چراغ زرد، و سایر تخلفات رسیدگی و پس از صدور قبض جریمه از طریق پست به آدرس مالک وسیله نقلیه ارسال می‌شود.


شهردار مرودشت ادامه داد: نصب دوربین در شهر باعث بالا رفتن امنیت و در بحث نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی می شود که با نصب دوربین در میدان امام خمینی (ره)، تقاطع شهید صدوقی، تقاطع خیابان مدرس، خیابان 7 تیر تقاطع ابوذر، خیابان امام خمینی این مناطق را زیر پوشش قرار می دهیم.


وی اضافه کرد: برای استفاده بهینه از زیرساخت‌ های شهری، روان‌سازی ترافیک، نظارت بر سطح شهر، مرکز کنترل ترافیک در شهر مرودشت با اعتباری بالغ‌ بر 3 میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/س

نصب تجهیزات کنترل ترافیک در مرودشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار