کرمان؛

اعتبار7میلیاردی برای شهر گردشگری راین

فرماندار کرمان با اشاره به ظرفیت های قابل توجه در حوزه های مختلف در راین و اختصاص حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این شهر در سال جاری بر ضرورت کار بیشتر در این منطقه تأکید کرد.

اعتبار7میلیاردی برای شهر گردشگری راینبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدعلی توحیدی در سفر به بخش راین گفت: امسال، 6 میلیارد تومان اعتبار برای راین در نظر گرفته شده که با احتاب بودجه ای که برای ورزش اختصاص خواهد یافت تا پایان سال به حدود 7 میلیارد تومان می رسد.

 فرماندار کرمان قابلیت های راین را در بخش کشاورزی، زراعت، داروهای گیاهی، دام و طیور و... یادآور شد و با تأکید بر اینکه با توجه به این قابلیت ها، جای کار بیش از این وجود دارد؛ تصریح کرد: یکی از جاهایی که در حوزه اشتغال و تولید، امید داریم ما سرافراز کند جهاد کشاورزی است.

وی یکی از شاخص های ارزیابی مدیران در پایان سال را در حوزه تولید و اشتغال دانست و در این راستا با تأکید بر اینکه تشکیل کارگروه های مختلف در این زمینه باید در راین در دستور کار باشد؛ اظهار داشت: شوراها با جدیت ظرفیت منطقه را شناسایی کنند.

 توحیدی با بیان اینکه در حوزه امنیت، کمبودی نداریم و هرکس هر فعالیت اقتصادی در جارچوب قانون بخواهد انجام دهد، این آمادگی وجود دارد؛ این نکته را هم خاطرنشان کرد که بروکراسی اداری باید به حداقل برسد.

 وی از اختصاص ردیف بودجه برای حرم شهید گمنام راین خبر داد وگفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان باید این بودجه را جذب کند.

انتهای پیام/ح

اعتبار7میلیاردی برای شهر گردشگری راین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار