شیراز؛

بصیرت مردم ،ضامن انقلاب و عامل خاموشی فتنه‌ها

نظامی که مردم بصیر و هوشیار حامی آن باشند هیچ فتنه‌ای نمی تواند در آن دوام بیاورد، هر فتنه‌ای که به وجود بیاید با حضور مردم شکسته شده و از بین می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: در نظامی که مردمی بصیر و هوشیار حامی آن باشند هیچ فتنه‌ای دوام نمی‌آورد و هر فتنه‌ای که باشد با حضور مردم از بین می‌رود.


امام جمعه شیراز با اشاره به ۲۳ تیر ۷۸ سالروز حضور یکپارچه مردم علیه توطئه گفت : 10 سال بعد از حوادث تیر ۷۸، دشمنان خارجی با همراهی عوامل داخلی قصد داشتند با راه اندازی توطیه‌ای دیگر که با بهانه تقلب در انتخابات ۸۸ صورت گرفت ضربه نهایی را بر پیکره جمهوری اسلامی وارد کنند که این فتنه با حضور مردم در ۹ دی ناکام ماند.


آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آزاد سازی موصل از دست نیروهای تکفیری – داعشی، این پیروزی را حاصل اتحاد مردم و دولت عراق و نیز حضور مستشاران نظامی کشورمان برای دفاع از حرم‌های مطهر دانست.


نماینده، ولی فقیه در فارس به فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اشاره کرد و گفت: آن امام بزرگوار از فرصتی که در اختیار داشت در ابعاد مختلف استفاده کرد و با تربیت شاگردان و برقراری ارتباط تشکیلاتی با بیشتر مناطق اسلامی به تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی پرداخت.


آیت الله ایمانی گفت: امام صادق علیه السلام، حکومت را از جمله وظایف امامت می‌دانستند و هیچگاه اجازه نمی‌داد شیعیان با حکومت ظلم همراه باشند.
انتهای پیام/ر

حکومتی که مردم بصیر و هوشیار را پشتیبان داشته باشد تمامی فتنه ها را شکست می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار