شیراز؛

جوانان انقلابی، کار هزاران موشک را انجام می‌دهند

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به حرکت مقتدرانه سپاه در حمله به مواضع داعش، گفت: جوانان انقلابی ما هرکدام کار هزاران موشک را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به حرکت مقتدرانه سپاه در حمله به مواضع داعش، گفت: جوانان انقلابی ما هرکدام کار هزاران موشک را انجام می‌دهند و دشمن باید بداند که خط سازش و چراغ سبز نشان دادن به آن‌ها در این مملکت شکسته شده است.

وی بابیان اینکه وزیر خارجه آمریکا گفته است که با کمک عناصر داخلی باید نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییری مسالمت‌آمیز دهیم، اظهار داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی کشور باید هوشیار بوده و هرچه سریع‌تر این عناصر خودفروخته را دستگیر و به مردم معرفی کنند.

امام جمعه شیراز افزود: دشمنی 38 ساله آمریکایی‌ها برای ما تازگی ندارد، اما این صحبت وزیر خارجه آن‌ها زنگ خطری است تا بیش از گذشته مواظب توطئه عناصر خائن و خودفروخته باشیم و قبل از اینکه بخواهند خیانتی بکنند، باید اقدامشان در نطفه خفه شود.

آیت الله ایمانی با اشاره به تلاش‌های نافرجام دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: حضور مردم در حماسه 9 دی به دشمنان نشان داد که با ایجاد فتنه‌های گوناگون، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این مسئله را عناصر داخلی آن‌ها نیز باید بدانند و ماست‌ها را کیسه کنند.

وی بیان کرد: دشمنان برای سال 98 ما نیز برنامه دارند و گویی هر 10 سال یک‌بار این فتنه‌انگیزی را تکرار می‌کنند، اما باید بدانند که اینجا عرصه سیمرغ است و این مگس‌ها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

آیت الله ایمانی بابیان اینکه نظام اسلامی محل ایجاد لیبرال دموکراسی غرب نیست، افزود: کسانی که در خواب‌وخیال سازش و ایجاد حکومت لیبرال دموکراسی در داخل هستند از خواب غفلت بیدار شوند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه حکومت در نظام اسلامی شانی از شئون امامت است، تصریح کرد: در نظام اسلامی و تفکر شیعی حکومت با دیکتاتوری به دست نمی‌آید، اما بدون امام نیز حکومت مشروعیت نخواهد داشت و خداوند این مسئله را برای امام در نظر گرفته است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار