اصفهان؛

پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد آران و بیدگل

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل از اعطای 13 میلیارد و 585 میلیون ریال وام قرض الحسنه در یکسال گذشته به مدد جویان تحت پوشش این نهاد و افراد فاقد شغل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر خادم افزود: 62 فقره وام از محل تسهیلات بانکی قرض الحسنه و 61 فقره وام از محل منابع امدادی اعطا شده است.

وی ادامه داد: مبلغ 8 میلیارد و 390 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی قرض الحسنه و 5 میلیارد و 195 میلیون ریال از محل منابع امدادی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در زمینه مسکن مددجویان نیز که بیشتر مساله مستاجری مطرح است مبلغ 130 میلیون ریال بابت اجاره مسکن پرداخت شده است.

خادم گفت: درزمینه تامین جهیزیه نوعروسان به هر نوعروس مبلغ 50 میلیون ریال و به پسران جهت دامادی مبلغ 10 میلیون ریال هدیه ازدواج بلا عوض داده می شود که در این بخش 33 نوعروس و 29 داماد جمعا به مبلغ یک میلیارد و 972 میلیون ریال پشتیبانی شدند.

وی در ادامه به بخش فرهنگی اشاره کرد و گفت: تعداد دانشجویان تحت پوشش این مدیریت، 25 نفر دانشجوی دختر، تعداد 14 دانشجوی پسر، 165 دانش آموز پسر و 150 دانش آموز دختر است که در مجموع به آن ها مبلغ 290 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند کردن خانواده های تحت حمایت این نهاد است.
2 هزار و 300 خانواده با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.