اصفهان؛

افتتاح کانون فرهنگی و ورزشی شهدای لتحر در کاشان

کانون فرهنگی ورزشی شهدای لتحر کاشان با بدون کمک‌های ارگان های دولتی و غیر دولتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این منطقه بهره‌برداری‌شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این کانون در مساحت ۲۰۰ متر مربع و هزینه‌ای افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در آیین افتتاح این کانون با تمجید از تلاش جوانان منطقه لتحر برای ساخت یک مکان فرهنگی و ورزشی در مسجد گفت: تشویق به فعالیت‌های ورزشی و امور فرهنگی یکی از راه‌های دوری از خطرات فضای مجازی برای نسل امروز است.

مصطفی‌جوادی‌مقدم، ایجاد این مکان فرهنگی و ورزشی را در یک مسجد اقدامی ارزشمند دانست و گفت:این اقدام می‌تواند عامل کشف و پرورش فرهیختگان و جوانان مستعدی این منطقه شود.

وی،با تاکید بر اینکه فضای مجازی در جامعه امروز ما یک موضوع مهمی است که در کنار پتانسیل های بالای آن باید آسیب های آن نیز رصد شود گفت: مطالب و مسائل جامعه و محله  را می‌توان در فضای مجازی مطرح کرده و درباره اصلاح یا تقویت آن هم‌اندیشی و اطلاع رسانی کرد.

به‌گفته‌وی، تولید محتوا یکی از راهکارهای مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی در فضای مجازی است.

جوادی‌مقدم، در پایان با بیان اینکه عده ای قربانی فضای مجازی می شوند اظهارداشت: فضای مجازی دومین عامل طلاق در شهرستان کاشان عنوان شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.