شرکت بهره‌برداری مترو تهران در هفته‌ای که گذشت؛

مسافرگیری در ایستگاه تجریش روز جمعه از ساعت 8 صبح آغاز می شود/ برپایی بازارچه خوداشتغالی در زیرگذر مترو تئاترشهر

مهم ترین اخبار شرکت بهره‌برداری مترو تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

مسافرگیری در ایستگاه تجریش روز جمعه از ساعت 8 صبح آغاز می شود/ برپایی بازارچه خوداشتغالی در زیرگذر مترو تئاترشهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره برداری مترو تهران در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

*مسافرگیری در ایستگاه تجریش روز جمعه از ساعت 8 صبح آغاز می شود

احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: به علت انجام پاره ای از تعمیرات در ايستگاه مترو تجريش مسافرگيری در روز جمعه 23 تیرماه از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود.

وی گفت: سایر ایستگاه‌های خط یک مترو تهران از ابتدای صبح جمعه طبق برنامه سرویس‌دهی خود را آغاز می‌کنند و مسافران ایستگاه تجریش حدفاصل ساعت 6 تا 8 صبح می‌توانند از ايستگاه قيطريه تردد كنند.

*برپایی پایگاه مشاوره آسیب‌های اجتماعی با موضوع مقابله با کار کودک در متروی تهران

محمد بنی حسن معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار کرد: به مناسبت هفته مقابله با کار کودک، در ایستگاه‌های تجریش، امام خمینی (ره)، پایانه جنوب، دروازه دولت، صادقیه، میدان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عبدل آباد پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی برگزار شده است.

وی ادامه داد: غرفه‌های برپا شده تا 21 تیرماه قصد دارند تا شهروندان را با آسیب‌های کار کودکان از جمله آسیبی که می‌تواند از لحاظ اجتماعی، تجارب دردناکی نظیر تحقیر و توهین به کودک را به همراه داشته باشد و منجر به اجتماع‌گریزی، از خود بیگانگی، بازماندگی از تحصیل، عدم کسب مهارت، نابودی کودکی، بزرگ شدن زود هنگام و غیره شود، آشنا کنند.

*برپایی بازارچه خوداشتغالی در زیرگذر مترو تئاتر شهر

محمد بنی حسن معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار داشت: بازارچه خوداشتغالی در زیرگذر تئاترشهر به منظور حمایت از تولیدات خانگی و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برپا شد.

وی گفت: گسترش و تقویت نیروی خوداتکایی و خودباوری از اهداف برپایی این بازارچه است که با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تاریخ 17 تا 23 تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار