درویشی در مراسم افتتاح ایستگاه شهید محلاتی؛

برخی تحمل دیدن موفقیت های شهرداری تهران را ندارند/جابجایی 30 هزار مسافر از ایستگاه شهید محلاتی

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت:برخی‌ تحمل دیدن موفقیت شهرداری تهران را ندارند، چرا که در هیچ دوره ای این پروژه های عظیم به بهره برداری نرسیده بود.

به گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هابیل درویشی مدیر عامل شرکت مترو تهران در مراسم افتتاح ایستگاه شهید محلاتی در خط 3 مترو که صبح امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران و معاونان شهرداری در ایستگاه مترو شهید محلاتی برگزار شد، با بیان اینکه کاهش فاصله جنوب و شمال تهران جزو اولویت های اصلی شهرداری تهران است، اظهار داشت: در دوران ساخت مترو حرف های غیرمنصفانه زیادی علیه ما مطرح شد، اما در مقابل آن تشکر مردم، التیام بخش آن اظهارات غیرمنصفانه برای شهرداری بود.

وی افزود: تا بسته شدن کامل پرونده خط ۳ مترو تهران تنها یک ایستگاه باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه از ۱۲ سال گذشته تاکنون ۱۰هزار نفر زیر خیابان های شهر تهران برای خدمات دهی به مردم تلاش کرده اند، گفت: مترو همانند پل نیست که بتوان در یک مدت کوتاه آن را افتتاح کرد.

وی بیان کرد: این خط هم طبق روال افتتاح و بهره برداری خطوط دیگر، تست خواهد شد و پس از طی شدن دوره آزمایشی مطابق ایستگاه های دیگر به کار خود ادامه خواهد داد.

درویشی در خصوص خط 7 مترو تهران نیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: خط 7 مترو، مشاور و مدیر طرح دارد که در خصوص بررسی وضعیت ایمنی آن تلاش می‌کنند و از همه جهات خط را بررسی کرده اند، اما برخی افراد خود را به خواب زده‌ اند و موفقیت‌ها را نمی‌بینند و نمی شود آن ها را بیدار کرد، مگر آنکه تقوا و معرفت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد: برای خط 7 پست فشار قوی برق تهیه کرده‌ایم و دارای دو پست برق است تاهرزمان با قطعی برق مواجه شدیم، خط دچار مشکل نشود که این مورد در سایر خطوط وجود ندارد.

درویشی در ادامه بهره برداری از این پروژه ها را عظیم عنوان کرد و گفت: برخی‌ها تحمل دیدن موفقیت شهرداری تهران را ندارند، چرا که در هیچ دوره ای این پروژه های عظیم به بهره برداری نرسیده بود.

وی ادامه داد: دوستانی که قضاوت می‌کنند و می‌گویند این خطوط ایمن نیست، بدون حضور ما بروند و از پروژه ها بازدید کنند و بعد قضاوت کنند، چرا که تمام خطوط بارها آزمایش شده و بعد از کامل شدن به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت مترو تهران خاطر نشان کرد: اگر پیگیری های  شهردار نبود، امروز شاهد بهره برداری از پروژه های عظیم نبودیم.

دروبشی گفت: ایستگاه مترو محلاتی در خط سه مترو با شروع کار خود، جا به جایی بیش از 30 هزار مسافر را به سفرهای روزانه اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مترو ، درویشی ، مسافر ، افتتاح ، خط 7
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۲:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بنده در تاریخ 96/3/27 راس ساعت ده و نیم صبح به ایستگاه نواب مراجعه کردم و هیچ تابلویی از خط 7 ندیدم. موقعی که از مامور مترو پرسیدم گفت خط تعطیل است و هنوز کار نمی کند. موقع باز گشت به ایستگاه صنعت مراجعه کردم و باز به در بسته ایستگاه مواجه شدم.
آخرین اخبار