رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال:

مخالف برگزاری دربی در تاریخ 31 تیر هستیم/ مالک نفت مشخص نشود نمی تواند در لیگ شرکت کند

سعید فتاحی گفت: برنامه دیدار سوپرجام و لیگ برتر مشخص شده و براساس این موضوع مخالف برگزاری دربی در تاریخ 31 تیر هستیم.

مخالف برگزاری دربی در تاریخ 31 تیر هستیم/ مالک نفت مشخص نشود نمی تواند در لیگ شرکت کندسعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تلاش های حامی مالی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی 85 در تاریخ 31 تیر در آلمان بیان کرد: به هیچ وجه با برگزاری دربی در این تاریخ موافقت نمی کنیم چراکه طبق برنامه قرار است 30 تیر بازی سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و نفت تهران برگزار شود.

او ادامه داد: از طرفی با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اگر تغییری در برنامه بازی های این تیم ایجاد شود، بیشتر از همه خود پرسپولیس ضرر می کند.

فتاحی درباره اعتراض باشگاه نفت نسبت به مطرح شدن مشکلات مالکیتی این باشگاه از سوی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نگرانی نفتی ها از برخی تحرکات برای برگزاری دربی در تاریخ 31 تیر بیان کرد: بحث مشکلات مالکیتی باشگاه نفت هیچ ارتباطی به دربی ندارد. سازمان لیگ مخالف برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در 31 تیر است اما اگر نفت تهران مشکلات مالکیتی و بدهی هایش را حل نکند، نمی تواند در هیچ رقابتی به میدان برود.

او افزود: مسئولان باشگاه نفت صورت جلسه ای را امضا کرده بودند که تا تاریخی مشخص، وضعیت مالکیت این باشگاه را مشخص کنند. سازمان لیگ هم اعلام کرد در صورت معلوم شدن، این موضوع نفت تهران مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد اما در حال حاضر نمی دانیم وزارت نفت مالک نفت تهران است یا شرکتی که هم اکنون امور مالکیتی این باشگاه را پیگیری می کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان اظهار داشت: خیال باشگاه نفت راحت باشد چراکه ما برای برگزاری دربی در روز 31 تیر، به این باشگاه تذکر ندادیم بلکه می خواهیم به مسئولان نفت اعلام کنیم دست کم تکلیف مالکیت این تیم را مشخص کنند. بسیاری از تیم های لیگ برتر بدهکار هستند اما وضعیت مالکیتی آن ها معلوم است.

انتهای پیام/

باشگاه نفت تکلیف مالکیتش را مشخص کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار