فتاحی: ورزشگاه سردار جنگل از هفته چهارم آماده می شود/ پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا برود تاریخ هفته دهم تغییر می‌کند

مسئول برگزاری لیگ برتر گفت: در صورتی که تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی الاهلی را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند برنامه هفته دهم لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید فتاحی پس از پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر درباره غیبت چهره‌های سرشناس در این مراسم اظهار داشت: ما قرار بود قرعه‌کشی را در تاریخ 12 برگزار کنیم که به دلیل بروز مشکلات این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف ورزشگاه پارس جنوبی و سپیدرود چه شد، گفت: خوشبختانه 2 تیم در هفته اول بازی ندارند و من این هفته دوباره هم به جم می‌روم و هم به رشت. هفته گذشته در ورزشگاه عضدی بودم .ورزشگاه سردار جنگل هم در حال آماده‌سازی چمن است و ورزشگاه عضدی هم تحت نظر در حال آماده‌سازی است و قرار شده یک شرکت برای خرید پیش قدم شود. من فکر می‌کنم از هفته چهارم ورزشگاه سردار جنگل آماده برگزاری مسابقات شود.

فتاحی درمورد زمان دربی سرخابی‌ها گفت: ما هفته دهم را در تاریخ 27 و 28 مهر پیش‌بینی کرده‌ایم و در صورتی که پرسپولیس بتواند از سد الاهلی عبور کند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند، مطمئنا تاریخ هفته دهم لیگ برتر را جابجا خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری سوپرجام گفت: این مسابقه قطعا 30 تیر در آزادی برگزار می‌شود با توجه به اینکه هر 2 تیم تهرانی هستند و موافقت باشگاه نفت مقرر شد این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

فتاحی درباره اینکه تکلیف ورزشگاه سایپا چه می‌شود،‌بیان کرد: سایپا ورزشگاه دستگردی را معرفی کرده که اگر شورای تامین با آن مخالفت کند، احتمالا بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

توضیح مسئول برگزاری لیگ برتر درباره تغییرات احتمالی در برنامه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار