آخرین خبرها از تحولات میدانی سوریه؛

هلاکت سرکرده سعودی داعش به‌دست اهالی دیرالزور/ انهدام انبار تسلیحات تکفیری‌ها در فرودگاه "المقابر"

ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور، انبارهای تسلیحاتی داعش را در دیرالزور هدف قرار داد.

هلاکت سرکرده سعودی داعش به‌دست اهالی دیرالزور/ انهدام انبار تسلیحات تکفیری‌ها در فرودگاه به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از یگان‌های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور طی عملیاتی در 24 ساعت گذشته، وسایل نقلیه و انبارهای تروریست‌های داعش را در دیرالزور هدف قرار داد.

لازم به‌ذکر است که اسامی عناصر هدف قرار گرفته داعش از سوی ارتش سوریه، همگی در لیست بین‌‌المللی تروریسم به‌ثبت رسیده است.

نیروهای سوری با نفوذ فشرده به مواضع و اماکن تروریست‌های داعش در محله الصناعة و نزدیکی ورودی روستای الجفرة، یک خودروی مجهز به مسلسل سنگین تکفیری‌ها را منهدم کرده و موجب به‌هلاکت رسیدن و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها شدند.

به‌نقل از خبرگزاری سانا؛ جنگنده‌های سوری پایگاه‌ها، مقر تجمع و استحکامات دفاعی عناصر داعش را در دوار الحلبیة و روستای "البوعمر" حومه شرقی دیرالزور هدف قرار دادند که این حملات منجر به انهدام دو مقر تروریست‌ها و دو دستگاه مجهز به مسلسل داعش در مناطق مذکور شد.

گفتنی است یکی از مقرهای منهدم شده تروریست‌ها، اداره نظامی عناصر تکفیری به‌شمار می‌رود.

هم‌چنین در حملات هواپیماهای جنگنده سوریه انبارهای ذخیره و محموله‌های تسلیحاتی داعش در مناطق «فرودگاه المقابر» و «الجبیلة» منهدم شد.

به‌علاوه طی ادامه حملات جنگنده‌های ارتش سوریه به اطراف فرودگاه دیرالزور، یک خودروی زرهی BMB تروریست‌های داعش در جبل الثردة منهدم شده و یک قبضه مسلسل سنگین تکفیری‌ها در محیط فرودگاه هدف قرار گرفت.

یکی از یگان‌های مقاومت و ارتش سوریه با پشتیبانی هواپیماهای سوری، محل تحرکات عناصر داعش را در محورهای غربی و جنوبی شهر دیرالزور، حومه فرودگاه نظامی، پانوراما و روستاهای «الحسینیة، البغیلیة، حطلة، مراط و مظلوم» هدف قرار داد.

منابع محلی شهر البوکمال اعلام کردند که مجموعه‌ای از اهالی این منطقه، "ابومریم" سرکرده سعودی داعش و امیر زکات تروریست‌ها در ناحیه المیادین و دو تن از خطبای مساجد این منطقه با نام‌های "ابوعثمان" و "ابوفاطمه مغربی" را به‌هلاکت رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.