همدان؛

معرفی ظرفیت های علمی و تاریخی در وب سایت شهرجهانی لالجین

مديركل ميراث فرهنگي استان همدان گفت: وب سایتی تحت عنوان شهر جهانی به دو زبان فارسی و انگلیسی راه‌اندازی شده که به معرفی ظرفیت های علمی و تاریخ لالجین می پردازد.

معرفی ظرفیت های علمی و تاریخی در وب سایت شهرجهانی لالجینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان در استانداری همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین راهبردهای تولید داخل در بخش صنایع دستی که یکی از مهمترین محصولات صادراتی محسوب می شود، برندسازی است.

وی گفت: در تداوم موضوع لالجین به عنوان شهر جهانی تهیه یک لوگو برای تقویت این برند توسط لالجینی ها و ادارات و دستگاه های ذیربط کمکی برای معرفی این لوگو می شود.

مديركل ميراث فرهنگي استان همدان عنوان کرد: امسال برای اولین بار جشن لالجین برگزار شد که لوگوی آن نیز رونمایی شده و یک اقدامی در جهت چارچوب اقتصاد مقاومتی است.

وی تأکید کرد: مفاهیمی که این لوگو مطرح می کند کوزه ای است که جزء سفال است و از اولین کارهایی که در لالجین ساخته شده می باشد کره زمین نشان دهنده جهانی بودن لالجین است و رنگ سفید آن نشانه صلح و دوستی است که همواره کشور ما در این راستا در طول تاریخ گام برداشته است.

مالمیر در ادامه بیان کرد: برای نام خاص لالجین یا لالجی از دسته این کوزه استفاده شده و رنگ طلایی آن، طلایی بودن و مقام اول را می رساند و چهار نقطه به عنوان چهار سال برای لالجین است که به عنوان شهر جهانی مطرح است.

وی افزود: وب سایتی تحت عنوان شهر جهانی به دو زبان فارسی و انگلیسی راه‌اندازی شده که به معرفی ظرفیت های علمی و تاریخ لالجین می پردازد.

مديركل ميراث فرهنگي استان همدان تصریح کرد: یکی از کارهایی که باید در حوزه صنایع دستی انجام دهیم استفاده از ظرفیت ها برای فروش مجازی است که در این سایت پیش بینی شده است.    

انتهای پیام/ خ

    

           

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.