سردار عراقی در جمع خبرنگاران:

سپاه در تمام مقاطع به ملت و دولت کمک کرده است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: سپاه در تمام مقاطع به ملت و دولت کمک کرده است و در مقطع کنونی هم سیاست سپاه بر همین امر استوار است.

سپاه پاسداران در تمام مقاطع به کمک دولت آمده استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، در جمع خبرنگاران درباره وحدت میان مقامات لشکری و کشوری، اظهار داشت: وحدت و انسجام باعث رونق و سربلندی هر کشوری است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امروز در کشور ما امروز در کشور ما، نقطه مرکزی وحدت رهبر معظم انقلاب هستند و همه ما باید پشت سر ایشان حرکت کنیم و گوش به فرمان باشیم و فرامین را در جهت اعتلای جمهوری اسلامی ایران اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: اگر قصد ایجاد تفرقه داشته باشیم به ضرر اسلام و همه ملت ایران خواهد بود.

سردار عراقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته مَی شود اختلاف میان نیرو‌های مسلح به خصوص سپاه با دولت وجود دارد، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در تمام مقاطع چه در دوران حضرت امام(ره) و چه در دوران مقام معظم رهبری همواره به ملت و دولت کمک کرده است و در مقطع کنونی هم سیاست سپاه بر همین امر استوار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.