ایوانکی;

سارق خودرو در ایوانکی با شلیک پلیس متوقف شد

فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری سارق جوان خبر داد و گفت: این جوان بدون در نظر گرفتن دستور توقف درحرکت بود که پلیس با شلیک گلوله وی را متوقف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری یک سارق جوان در ایوانکی خبر داد و گفت : صبح امروز ماموران انتظامی شهر ایوانکی در یک طرح ایست و کنترل به راننده یک پراید مظنون شده و دستور ایست به وی دادند، ولی راننده به این امر توجه نکرده و اقدام به فرار کرد.

 

وی افزود: پس از فرار راننده پراید ماموران انتظامی ایوانکی اقدام به متوقف کردن وی کردند و پس از چندبار دستور ایست دادن، با رعایت کامل قوانین استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند.

 

قربانی افزود : پس از شلیک هفت گلوله به سمت خودرو نهایتا راننده مجبور به توقف شد، در بازجوی های اولیه از راننده که یک جوان ۳۳ساله معتاد بود ماموران متوجه شدند که راننده خودرو را از تهران سرقت نموده و برای فروش خودرو عازم استان سمنان بوده است.

 

وی تصریح کرد: پس از استعلام اصالت خودرو صاحب آن شناسایی و با دستور مقام قضایی تحویل وی خواهد شد، همچنین تحقیقات پلیس در خصوص اقدامات قبلی و سوابق سارق ادامه دارد.
انتهای پیام / ه
دستگیری سارق پراید در ایونکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.