گرمسار;

دستگیری سارق احشام در گرمسار

سارق ۵۶ میلیون تومان احشام و اموال در شهرستان گرمسار دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوذر قربانی فرمانده انتظامی گرمسار اشاره به دستگیری سارق احشام در گرمسار گفت : در پی چندین فقره سرقت احشام و مغازه در سطح شهرستان، پلیس آگاهی یک اکیپ از کارآگاهان خود را مامور رسیدگی به این پرونده ها کرد.

 

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد فعالیت سه نفر از چوپانان احشام سرقتی متوجه شدند این افراد که از اتباع افغان هستند داری سابقه سرقت بوده اند.

 

فرمانده انتظامی گرمسار بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازجوی های اولیه از این سه نفر به این نتیجه رسیدند که آنها با چند نفر در استا ن های همجوار در خصوص فروش احشام در ارتباط هستند.

 

قربانی ضمن بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران آگاهی دونفر از مالخرانی که با این سارقان ارتباط داشتند را در یکی از شهرهای استان همجوار دستگیر کردند، تاکید داشت: این سارقان در مجموع به ۱۴ فقره سرقت احشام و مغازه اعتراف کردند که ارزش ریالی اموال سرقت شده در مجموع بیش از ۵۶۰ میلیون ریال است.

 

وی در توصیه به دامداران گرمساری، افزود: اخذ مشخصات کامل نگهبان احشام شامل، اسم، شهرت، اهل و محل سکونت و اخذ یک قطعه عکس ضروری است همچنین حرکات و رفتار نگهبان احشام خود و کسانی که با نگهبان ارتباط برقرار می کنند را کاملا" زیر نظر داشته باشید.
انتهای پیام / ه

 سارق احشام در گرمسار به دام قانون افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.