سمنان؛

کشف مواد مخدر در سمنان

دویست و شصت و هشت کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در سمنان با تلاش نیروی های اطلاعاتی و انتظامی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش توسط 2 سوداگر مرگ در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

سردار روح الامین قاسمی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند با استفاده از 2 خودرو موادمخدر را از استان های جنوبی به تهران منتقل کنند، افزود : طی تبادل اطلاعات صورت گرفته با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، موضوع برای اجرای عملیات و دستگیری قاچاقچیان و کشف مواد مخدر اعلام شد.

 

وی تصریح کرد : ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در محورهای مواصلاتی استان اصفهان موفق به شناسایی و توقیف خودروهای مورد نظر شدند .

 

سردار قاسمی اظهار داشت : در بازرسی از داخل خودرو مقدار 168 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 98 کیلو و 500 گرم حشیش کشف و چهار نفر از متهمان که در پوشش خانوادگی اقدام به حمل مواد کرده بودنیز دستگیر شدند .

 

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند ، بیان داشت : برای پلیس مکان جرم یا نوع جرائم فرقی نمی‌کند ، امنیت و آسایش هموطنان عزیزمان نخستین و مهمترین اولویت پلیس است.



در سال 95 میزان کشفیات انواع مواد مخدر در استان سمنان در مقایسه با مدت مشابه سال 94 ، 15 درصد افزایش یافت.

 

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.