سمنان؛

کشف 6400 کیلو گرم مواد مخدر در استان طی ده ماه گذشته

کشف شش هزار و ۴۴۰ کیلوگرم انواع موادر مخدر طی ده ماه اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از کشف شش هزار و ۴۴۰ کیلوگرم انواع موادر مخدر طی ده ماه اخیر در این استان خبرداد و گفت: این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشت.

سردار روح الامین قاسمی افزود: ضمن بیان اینکه ریشه کنی اعتیاد، حرکت ملی و فراگیر می طلبد، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون  ۷۵ باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم و سه هزار و ۸۴۵ نفر شامل مصرف کننده، خرده فروش و قاچاقچی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.  

فرمانده نیروی انتظامی استان با اعلام افزایش ۳۲ درصدی آمار دستگیر شدگان ضمن بیان اینکه متاسفانه ۱۹۳ نفر از این افراد زن هستند، افزود: کشف ۵۴ هزار و ۲۴۲ عدد انواع قرص و آمپول روان گردان نیز طی این مدت کشف شد.

وی اجرای برنامه ها و فعالیت های پیشگیرانه را برای کاهش اعتیاد ضروری خواند و اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز در این حوزه اقدامات موثری داشت که برگزاری ۶۲۰ نوبت جلسات آموزش همگانی، اجرای ۸۰ مورد برنامه های مشارکتی از جمله برپایی نمایشگاه های دائمی، همایش ها و کارگاه های مشترک از جمله این برنامه ها را شامل می شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.