کرمان؛

آغاز طرح پاکسازی با هدف ارتقاء امنيت اجتماعی در كرمان

عمليات پاکسازی شهر کرمان به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی امروز با حضور فرمانده انتظامی استان و با رمز يا رسول الله (ص) آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سردار رضا بنی اسدی فر صبح امروز به همراهی جمعی از معاونين و روسای انتظامی استان در ستاد شهرستان حضور يافت و با اعلام رمز "يا رسول الله (ص)"، دستور آغاز رزمايش عمليات پاکسازی را با هدف ارتقاء امنيت اجتماعی در شهرستان كرمان صادر كرد.
سردار رضا بنی اسدی فر در حاشيه اعلام اين طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و ايجاد بستری مناسب به منظور استفاده عموم مردم از مواهب الهی و امنيت پايدار در شهر كرمان را از جمله اقدامات نيروی انتظامی در اجرای اين طرح ها برشمرد و گفت : نيروی انتظامی در طرح های امنيت اجتماعی در دو بخش اجرايی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کند.
وی افزود : در اجرای این طرح تلاش می‌شود تا سوداگران مرگ ، اراذل و اوباش و افرادی که با اعمال مجرمانه خود سعی در سلب امنیت مردم را دارند، دستگیر شوند.
فرمانده انتظامی استان كرمان در پايان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های خود و به‌ویژه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت مردم است اظهار کرد:برقراری امنیت برای تمامی موضوعات بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.
گفتنی است روسای كلانتری های شهر كرمان نيز پس از شنيدن رمز "يا رسول الله (ص)"، اين طرح عملياتی انتظامی را آغاز کردند.
انتهای پیام/ی

آغاز طرح پاکسازی با هدف ارتقاء امنيت اجتماعی در كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.