کرمان؛

دستگيری سوداگران مرگ با بيش از 210 كيلوگرم ترياك

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگيری چهار نفر قاچاقچی و كشف بيش از 210 كيلوگرم ترياك در اجرای طرح يا رسول الله (ص) توسط ماموران انتظامی بخش راين خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت : ماموران انتظامی بخش راين شهرستان كرمان در راستای طرح يا رسول الله (ص) با انجام يکسری كار اطلاعاتی و پليسی از حمل و جابجايي مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وی افزود: در همين رابطه مأموران انتظامی اين بخش در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقيف آن را صادر كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ايست پليس با افزايش سرعت و حركات مارپيچ اقدام به فرار كرد که پس از يک تعقيب و گريز نهايتاً خودرو متوقف شد.
سرهنگ روانبخش افزود: مأموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند مقدار 211 كيلو و 600 گرم ترياك را به همراه 112 عدد بطری حامل مواد مخدر از نوع ترياك کشف و راننده و سرنشين خودرو را نيز دستگيرکنند.
وي با اشاره به اينكه در اين عمليات يك دستگاه خودرو پرايد نيز به عنوان راه پاكن قصد فريب ماموران انتظامی را داشت گفت:ماموران انتظامی خودروی پرايد را نيز توقيف و راننده و سرنشين آن را نيز دستگير كردند.
اين مقام انتظامی بيان داشت: قاچاقچيان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه مواد كشف شده تحويل مراجع قضايی شدند.
انتهای پیام/ی

دستگيری سوداگران مرگ و كشف بيش از 210 كيلوگرم ترياك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.