سرلشکر سلیمانی درمراسم یادبود چهلمین روز درگذشت سردار نصیری؛

برخی مشکلات با دیپلماسی حل نمی‌شود/ وزارت دفاع ایران سه شیفت برای عراق سلاح تولید و ارسال می‌کرد/ روایت هولناک از جنایات داعشی‌ها

فرمانده سپاه قدس گفت: بعضی وقت‌ها ما از راه دیپلماسی اقداماتی می‌کنیم که در دنیا هم بر آن تاکید می‌کنند، اما بعضی گره‌ها و حل برخی مشکلات خصوصاً جایی که مشکلات مهمی وجود دارد، فقط با دیپلماسی حل نمی‌شود.

سردار سلیمانی : من با چشمان خودم دیدم که کودکی را سرخ کردند و میان پلو گذاشتندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شعبان نصیری از شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: امروز ثمره شهادت شهیدانی همچون نصیری و شهدای فراوان دیگری منجر به جشن بزرگ عالمی نسبت به بسته شدن پرونده اعلام خلیفه نابه حقی در جهان اسلام شده است.

وی ادامه داد: تقدیر الهی اینگونه بوده که شهدایی همچون نصیری و کمالی برای دفاع از مردم مظلوم و عزیزی که سال های طولانی مورد ظلم واقع شده اند، به شهادت برسند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این ملت روزها و سال ها درگیر فتنه ای خطرناک تر از فتنه بعث شدند. بلایی بسیار بزرگ و سهمگین که با همه بلاهای تاریخ بشریت قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه پدیده شوم و سیاه داعش فکری بسیار خطرناک است که خسارت‌های بزرگی را به جهان اسلام وارد کرد، گفت: جهان اسلام غیر از خسارت های جنگ خوارج، حادثه ای به این سهمگینی به خود ندیده است.

سرلشکر سلیمانی بیان کرد: تقدیر الهی این بود که اولین شهید جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین سرداران این مرز و بوم یعنی شهید تقوی که نام آشنای تک تک عراقی ها بود، باشد.

وی افزود: این شهید والامقام در دوره غربت مردم عراق، در کنار مجاهدین خدمت و آنان را پشتیبانی می کرد. شهادت شهید تقوی بیش از آنکه مردم ما را عزادار کند، ملت عراق را عزادار کرد.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه سپاه بدر شجره طیبه‌ای مملو از شهدای گرانقدری است که تحت علمای عراق مثل شهیدان صدر و شهید حکیم تشکیل شد و خدمات زیادی کردند، گفت: شهید نصیری در توسعه این سپاه نقش ویژه‌ای داشت. ایشان یکی از اولیای خدا بود که در جامعه ما گمنام و مخفی بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار داشت: اقدامات دیپلماسی خیلی خوب است دنیا بر آن تاکید دارد ما هم استفاده می کنیم. اما حل بعضی از مشکلات خصوصا آنجایی که مشکلات مهمی وجود دارد فقط با دیپلماسی حل نمی شود. آنجا اتفاقات دیگری هست که از همه رفتارهای دیپلماسی معمول عبور می کند، درها را می گشاید، یخ ها را ذوب می کند و صمیمیت و اخوت ایجاد می کند خون شهید نصیری از این خون ها بود.

وی تاکید کرد: خون شهید نصیری و دیگر شهیدان ایرانی، خون یک نفر نبود، بلکه پیمانه صداقت، حقیقت و وفای یک ملت بود. در حمایت و پشتیبانی از کشوری که مورد ظلم قرار گرفته است.

سرلشکر سلیمانی اضافه کرد: کدام دیپلماسی می‌تواند کار خون شهدایی همچون نصیری ، جلال، تقوی ، همدانی و صدها شهید دیگر که از جمهوری اسلامی برای دفاع از بشریت بر زمین جاری شد، را انجام دهد.

وی تصریح کرد: چه شهدایی این جمهوری اسلامی و سپاه، فدای ایران، منطقه و جهان کرد. به ملت ایران و عراق عرض می‌کنم، کاری که فرزندان این ملت کردند کار سربازی ایران برای عراق بدون ادعا بود. کجای دنیا وجود دارد که یک فرمانده بزرگ و ژنرالی برجسته تفنگ دست بگیرد و جلوی رزمندگان در محاصره بجنگد، این فرصت طلبی نیست بلکه وفای صادقانه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران مثل سایر کشورها نبود که از عراق پول بگیرد و مثل آمریکا سلاح را در وقت اضطرار به آنها ندهد.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به عوامل آزادی موصل، بیان کرد: پدیده داعش و تکفیر در تاریخ جهان پدیده‌ای کم نظیر از نظر جنایت است. هزار و دویست سیصد نفر جوان بی گناه که از پادگان فارغ التحصیل شده بودند ، داعش سر آنها را برید و داخل رودخانه انداخت.

وی با اشاره به برخی موارد هولناک جنایات داعش، اظهار داشت: بیش از دو هزار زن جوان ایزدی را به فروش رساندند. من دیدم در همین دیاله کودکی را سرخ کردند و لای پلو گذاشتند و برای مادرش فرستادند، اینها جنایات عجیبی بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سیطره داعش در سوریه و عراق از کل این کشورها بزرگ‌تر بود، آن هم با بیش از صدها انتحاری.

سرلشکر سلیمانی ادامه داد: امروز در جشن پیروزی موصل، ملت عراق تنها نیست. ملت عراق و سوریه حق زیادی بر مردم جهان دارند.

سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه ن این پیروزی برخواسته از تقوای یک مرد برجسته و بزرگ در خانه ای محقر است ، گفت: آن شخصیت بزرگ، عالم اسلامی و حکیم آیت الله سیستانی است. فتوای این مرد موقعیت شناس و حکیم به موقع به پا خواسته موجب خروش جوانان عراق شد. امروز در عراق طایفه‌ای وجود ندارد که احساس نکرده باشد ایشان مرجع تک تک عراقی‌هاست.

وی با بیان اینکه فتوای این مرد موقعیت‌شناس موجب تاسیس شجره طیبه اسداللهی شد، گفت: این همبستگی امروز عراق در تاریخ نادر است. خون جوانان شیعه برای جوانان اهل سنت به زمین ریخته شد و این افتخارآمیز است.

سرلشکر سلیمانی ادامه داد: به محض اینکه نخست وزیر عراق درخواست کرد همه هواپیماهای جنگی تقدیم عراق شد و هزاران تن سلاح به سمت عراق سرازیر شد، ملت ایران با جان، مال و با تاکیدهای جدی رهبرش به میدان حمایت از مردم عراق آمد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: مقام معظم رهبری بر حمایت تمام عیار از مرجعیت و مردم عراق تاکید اساسی داشتند و فرمودند آیت‌الله سیستانی گنجی است که مردم عراق باید قدر آن را بدانند و تاکید داشتند دولت جمهوری اسلامی ایران از هرگونه کمکی به مردم عراق دریغ نکند. بر همین اساس وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران سه شیفت برای عراق سلاح تولید و ارسال می‌کرد.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه حشد الشعبی برای همیشه نگاه بدخواهان عراق را خنثی کرد، در مورد عامل سوم این پیروزی، افزود: عامل سوم این پیروزی نیروهای مسلح عراق بود. امروز ارتش عراق به سمت یک ارتش حزب‌اللهی در حال حرکت است. فرماندهان ارتش عراق انسان‌های لایقی هستند. ارتشی که توانست بر شهر 2 میلیونی موصل با مروت پیروزی کسب کند و این نکته مهمی است.

وی تاکید کرد: ارتش عراق امروز ارتشی قابل اعتماد و قوی در منطقه است، نیاز ندارد نیروی خارجی بخواهد به بهانه کمک خود را تحمیل به ارتش و ملت عراق کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عامل چهارم پیروزی موصل، نقش دولت و پارلمان عراق است. نقش نخست‌وزیر عراق نقش بی‌بدیلی است که باید به آن احترام کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: نقش احزاب سیاسی، گروه‌های مختلف قومی عراقی نقش مهمی بود و این پیروزی نیازمند تفسیر زیادی است. پایان دادن به حاکمیت داعش بسیار مهم است. کلیه بخش های هنری و نویسندگان به آن بپردازند نکات زیادی وجود دارد که باید برملا و مردم از آن مطلع شوند.

وی تاکید کرد: امروز شیعه و سنی و کرد به این نتیجه رسیده‌اند در کنار هم مسئولیت کشور خود را به عهده بگیرند و اجازه دخالت به بیگانگان ندهند.

سرلشکر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در عراق و سوریه که به کمک آمد، حزب‌الله لبنان بود که شهدای زیادی داد و همه تجربه خود را در اختیار حشد‌الشعبی قرار داد. من دست سیدحسن نصرالله این سید حکیم و بزرگ را می‌بوسم جا دارد ملت عراق قدر فداکاری این سازمان جهاد پرور را بداند.

انتهای پیام/

کار سربازی ایران برای عراق بدون ادعا بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هرمز
۱۵:۱۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
درودبرسربازان گمنام امام زمان که اجازه به شيطان بزرگ رانميدهنددرخاک ايران حرف اضافی بزنند
Iran (Islamic Republic of)
هرمزکرمنژاد از خرم اباد لرستان
۰۳:۵۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
ضمن اينکه برايت دعاميکنم انشالله روح پدرت در ارامش باشد که چنين دلير مرد مومنی را فرستاده در ميدان جنگ با کفار. حاج قاسم ما همه روزی در کنارت با امريکا و آل سعود و تکفير و داعش در هر جای کره خاکی باشد با تو هستيم و از اموزشهای چريکی تو استفاده ميکنيم.زمان جنگ پانزده ساله بودم رفتم جبهه برادرشهيدم الانم حاضرم لبيک بگم به ندای رهبرم
-
علی رضا
۱۲:۱۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
با عرض سلام وارادت خدمت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی
تشکر ویژه از زحمات شما وهمکاران عزیزتان در مبارزه با دشمنان اسلام .آرزوی توفیق روز افزون برایتان دارم .موفق وموید وپاینده باشید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۰۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
سلام؛ خداقوت دلاور، افتخارم اینکه ایرانی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
جوادشيركوند
۱۳:۰۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
احسنت ومرحبابرشما شيرمردان لشكر حزب الله كه اينحقير وكليه مسلمين شعيه وسني برشما مي بالند.
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
هرمزکرمنژاد.ازخرم آبادلرستان.خانواده شهيد
۱۴:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
انشالله عمرطولانی داشته باشدسردارسليمانی
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۰:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
لعنت برداعش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام ودرود خدابرسردارسلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
سید بهنام
۱۳:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
ایول سردار عزیز،هر وقت شما را میبینم
به یاد حضرت حمزه رحمت الله علیه می افتم.
خداوند اجرتان دهد و سلامت باشیم
برای شادی روح شهیدان اسلام صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر سردار عزیز .
Iran (Islamic Republic of)
شمس الدین
۰۹:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
زنده بادسرداروهمه ی سرداران گمنام که دردفاع ازمظلومان عالم مرزجغرافیایی نمی شناسند دست مریزاد همیشه دعاگویتان هستیم...
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
زنده باد مومنین خدا که برای دین خدا جان میدهند زنده باد اسلام که وحدت می دهد بین مسلمین زنده باد سرداره اسلام درایران سلیمانی .وشاد باد روح همه شهیدان که برای اسلام قرآن جانشان دادن من افتخار می کنم که در کشوری اسلامی قرآنی دارم زندگی می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
قاسم سلیمانی تو جان جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر مجاهدان گمنام راه اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
دولت مردان بعضی ازکارها با دیپلماسی حل نمی شود
اقای روحانی سعودی ها بخاطر همین دیپلماسی ها گستاخ شداند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
دست مولا یارت پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
کاش همه بخش های کشور مدیریت و روحیه سپاهی و انقلابی داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر مالک اشتر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
انشالله مسئولین هم روحیه جهادی داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا قوت سردار رشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا شمارو برای ما حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سردار ی دونه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا رحمت کنه همه شهدای مدافع حرم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
علی یارت باشه سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
زنده باد عزت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا لعنت داعش و حامیانشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سردارنوكرتيم
-
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
من خودم در حرم امام رضا گروهی از جوانان عراقی را دیدم که به حاج قاسم احترام زیادی میذاشتند وقتی نام این فرمانده دلیر را میبردند دست را روی سینه خود به نشانه تکریم میذاشتند.
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۷:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام بر رهبر عزیزمان که شیرانی همچون سردار سلیمانی را پروراند سلام بر مام وطن که مهد شیران بیشه ولایت و اسلام است . سلام بر تمامی شیرمردان اسلام و ایران اسلامی . ( خدایا مهدی فاطمه (عج) را سلامتی عنایت بفرما و ظهور آقایمان امام زمان را برسان )
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۷:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
لطفن همگی به احترام سرداردلیر ایران: یه لحظه ازجابرخیزید! زنده بادسردارسلیمانی.
Iran (Islamic Republic of)
رهسل
۰۷:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام ودرود بی پایان به روان پاک شهدا.خدا حاج قاسم عزیز را برای اسلا م ومسلمین حفظ نماید.لعنت خدا ورسولش بر آن کسانیکه قصدو نیت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلا می را دارند.
Iran (Islamic Republic of)
یک شیعه ایرانی
۰۷:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا سپاه و ارتش و فرماندهان ایران و در راس آن مقام معظم رهبری را حفظ کرده و سلامت بدارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
انشالله داعش نیست و نابود شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
انشاءاله خداون حكيم و متعال دشمناناين سردار بزرگ رو ذليل و خوار كنه.
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۰۷:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خداقوت سردار خداان شاالله به شمایک عمرطولانی همراه باعزت بده
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
کاش دولت ما مثل سرلشگرما حاج قاسم سلیمانی بود...
-
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
آفرين و صد آفرين بر ابر مرد بي ادعاي ايران سردار سليماني كه با شنيدن و ديدن رشادتهاي آن به ايراني بودن خودم مي نازم كه چه مردان مخلصي دارند نه تنها براي ايران بلكه براي دنيا و اسلام زحمت ميكشند . خدا انشالله هركجا هستي حفظتان كند سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
عراق دو برابر ایران نفت تولید میکنه و جمعیتش هم یک سوم ایرانه،آیا پول این سلاح ها رو میده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا شما را حفظ کند
Iran (Islamic Republic of)
رمضان ا
۰۲:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا نگهدارتان
خسته نباشی دلاور
دست تمام رزمندگان اسلام را می بوسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
زنده باد سردار اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
به امید پیروزی اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
باتشکرازشمادوستان زحمت کش باشگاه خبرنگاران درانعکاس اخبارصحیح بدون ملاحضات سیاسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدایا به آبروی اسلام سردار ما را از بلایا حفظ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
باتشکرازشمادوستان زحمت کش باشگاه خبرنگاران درانعکاس اخبارصحیح بدون ملاحضات سیاسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درودخدابرسرداررشیداسلام وسایرهم رزمانش،ونیزلعنت خدابرکسانی که بخواهند باعث تضعیف سپاه اسلام این مشت آهنین مظلومان مسلمان درمقابل دنیای کثیف کفربشن وسلام ودرودخدا به رهبرکبیر ایران وباآرزوی سلامتی وطول عمربرای این پیرفرزانه،وبه امیدنابودی دنیای کفرالخصوص آمریکا،اسرائیل وآل سقوط ازخدابی خبرجنایت کارو نیز تبریک به محور مقاومت وملت مسلمان عراق ومرجعیت آن.
Iran (Islamic Republic of)
حست از شیراز
۰۰:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر سردار سلیمانی عزیز که علاوه بر اینکه مرد جبهه های نبرد بزرگ هستند سخنران و تفسیر گر بسیار عالی هستند .خداوند حفضشان بفرمایند. انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
شمس اله
۰۰:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
ای کاش خاک کف پای شهدای حرم شویم.سرداریادوخاطره همت وباکری و...زنده کردید
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
فرمانده سرزمین پارس خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
فرمانده سرزمین پارس خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خوشبحالتون که انقدر شجاع هستید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
ایول عشق منی سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
مرسی سردار سلیمانی خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا رحمت کند شهید تقوی را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
دولت و ملت عراق باید از ایران و خصوصا رشادتهای سردار سلیمانی تشکر کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سردار دوست داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
انشالله شر داعش برگرده به اونایی که دارن خرجشونو میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
داعش باید برگرده به خونش که همون اسرائیله با هم زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
فرمانده سرزمین پارس خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
ایول به سردار سلیمانی و خدا رحمت کنه شهدای مدافع حرم رو
Iran (Islamic Republic of)
فراز
۰۰:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا رحمت کنه شهید تقوی و همرزمان شهیدش رو
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار اهل بیت وائمه اطهار علیه السلام
۰۰:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
از پیروزی برادران عراق بر این قوم لجوج تر از خوارج نهروان بسیار خوشحالیم وبر شهدای این نبرد اشک می ریزیم وبرایشان غفران الهی را مسئلت می کنیم ودرود بی پایان به جانبازان ومجروحین مقابله کننده با این قوم گمراه و ضاله تقدیم مینماییم
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار اهل بیت وائمه اطهار علیه السلام
۰۰:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
از پیروزی برادران عراق بر این قوم لجوج تر از خوارج نهروان بسیار خوشحالیم وبر شهدای این نبرد اشک می ریزیم وبرایشان غفران الهی را مسئلت می کنیم ودرود بی پایان به جانبازان ومجروحین مقابله کننده با این قوم گمراه و ضاله تقدیم مینماییم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۳:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زنده باد سردار عزیز اسلام
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
سردار توئی افتخار جهان اسلام و خاری بر چشم دشمنان اسلام .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زندبادسرداربزرگ باغیرت ومردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زندبادسرداربزرگ باغیرت ومردمی
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۳:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
دوستت دارم سردار فدایی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خداقوت مردن خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
وزارت دفاع کارش خیلی درسته...خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
اخگری
۲۲:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
وزارت دفاع کارش خیلی درسته...خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۲:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
به وجود شما افتخار میکنم سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
حاج قاسم سلیمانی دلیر مرد ایران این حرفا باید توگوشی دولت روحانی برود که دیگر نگوید دولت بدون گلوله باعث شادی دشمن شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
حاج قاسم عشقه...
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۲:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
afarin ba sardar
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خدا به خانواده شهدا صبر بده و به سربازان اسلام سلامتی و عزت
Germany
رضا
۲۲:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
سلام بر شهید زنده ی ایران زمین
افتخار میکنم بهت
زنده باد
-
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
فقط حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
عشقی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
love u
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زنده باد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
دم سپاه گرممممم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
دمت گرم وزارت دفاع
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خدا حفظ شون کنه ... همه ما مدیون این رشادت ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۱:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خدا حفظ شون کنه ... همه ما مدیون این رشادت ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
سلام لطفا سخنرانیهای حاج قاسم را کامل در سایت قرار دهید یا لینک دست رسی با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ماشاا...سردار در دورانی که همه خاله بازی های سیاسی شروع کردن مثل شیر منطقه رو هدایت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
فدای همه ی جان برکفان مدافعان حرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
منم دست بچه های فاطمیون رو میبوسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ای بابا...خدا لعنت کنه داعشی هارو
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زنده باد سردار اسلام
آخرین اخبار