جمالی نوبندگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکا به دنبال نقشه جدیدی در منطقه غرب آسیا است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن هشدار به کشورهای منطقه گفت: آمریکایی‌ها به دنبال نقشه جدیدی در غرب آسیا هستند.

آمریکا به دنبال نقشه جدیدی در منطقه غرب آسیا است«محمد جواد جمالی نوبندگانی» عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آینده داعش و احتمال حمایت مجدد آمریکا از تکفیری ها با بیان اینکه آمریکا در حمایت از داعش بیکار نخواهد نشست، اظهارداشت: کسانی که داعش را به وجود آورده‌اند و منابع برخی کشورهای منطقه را برای حمایت از تکفیری‌ها به کار گرفته اند دست از حمایت آنها برنخواهند داشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی کشورهایی که از داعش حمایت می کنند، ببینند تروریست ها کارایی لازم را ندارند احتمال اینکه مستقیما وارد صحنه شوند وجود دارد.

وی با اشاره به دخالت‌های آمریکا در منطقه گفت: کشورهای منطقه به ویژه عراق و سوریه باید مراقب باشند؛ چون آمریکایی ها به دنبال نقشه جدیدی در غرب آسیا هستند. و احتمال اینکه عربستان یا اردن نیز دست به تحرکاتی بزنند وجود دارد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات آمریکا در تقویت تروریست‌های داعش خاطر نشان کرد: آمریکا نمی‌خواهد ملت‌های منطقه در قبال تروریسم احساس پیروزی داشته باشند.

انتهای پیام/

احتمال تحرکات ضد منطقه‌ای عربستان و اردن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۶
خدا کند که آمریکای جناینکار جرات نماید و مستقیما خودش وارد نبرد شود تا یکبار برای همیشه دنیا از این جنایت و خیانت های ارباب خلاصی یاید و همجنین ۹۹ در صدی ملت آمریکا کار از زیر یوغ استثمار دولت یک درصدی رها گردد.
آخرین اخبار