در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

متن خوب، ویژگی نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» است

اجرای افتتاحیه نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به محمدعلی آهنگران محقق دینی تقدیم شد.

خبر شبب***متن خوب ویژگی نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» استمحمدعلی آهنگران محقق دینی و روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با ابراز رضایت از تماشای نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» گفت: هر چه گروه‌های جوان و با انگیزه بیشتر تربیت بشوند تئاتر ما آینده‌‌ بهتری خواهد داشت.

آهنگران بیان داشت: متن خوب از ویژگی‌های مثبت این نمایش است و به علاقه‌مندان تئاتر، تماشای نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» را توصیه می‌کنم.

وی افزود: آرزو می‌کنم خدا به آن‌هایی که یک ساعت برای فرهنگ این کشور دیرتر خوابیدند و یک ساعت برای فرهنگ این کشور زودتر از خواب بیدار شدند توفیق دهد.

آهنگران در خصوص آرزوی خود قبل از بریدن کیک که این گروه نمایش برای تولد او، تدارک دیده بودند؛‌ گفت: آرزو می‌کنم ایرانی، سرشار از مهربانی و امید و به ‌دور از خشونت، درگیری و نفرت داشته باشیم این آرزو، آرزوی بسیار بزرگی است و امیدواریم روزی داشته باشیم که در هیچ ‌جا جنگ، غم و درد نباشد.

در پایان لازم به ذکر است؛ نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز» به نویسندگی و کارگردانی سلیم باشکوه از روز یکشنبه 18 تیرماه اجراهای خود را در تئاتر باران آغاز کرده است و تا 6 مرداد ماه هر روز از ساعت 17 به مدت 70 دقیقه میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

اظهار نظر محمدعلی آهنگران درباره نمایش «از پشت پلک‌های نیمه‌باز»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار