در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«بنگاه تئاترال» نمادی از سیاه‌بازی زنده‌یاد سعدی افشار است

محمود بصیری پیشکسوت سینما و تلویزیون از جدیدترین فعالیت خود گفت.

«بنگاه تئاترال» نمادی از سیاه‌بازی زنده‌یاد اسد افشار استمحمود بصیری پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، در مورد تازه‌ترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش «بنگاه تئاترال» به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی هادی مرزبان هستم.

بازیگر مجموعه «هزار دستان» تصریح کرد:«بنگاه تئاترال» نمایش کمدی ایرانی در قالب تخته حوضی -سیاه‌بازی‌های قدیمی- بوده که 43 سال پیش به کارگردانی علی نصیریان  «در نقش مبارک» به نمایش در آمده و این بار با شیوه متفاوت‌تری نسبت به قبل با موسیقی زنده اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این نمایش کاراکتر سیاه هم داریم که نمادی از زنده‌یاد سعدی افشار است.

بازیگر سریال «سوته دلان» با اشاره به جذابیت نمایش «بنگاه تئاترال» اظهار داشت: ما حدود هشت سال است که در حال اجرای نمایش «بنگاه تئاترال» هستیم و خوشبختانه تا به امروز این نمایش بین بازیگر و مخاطب ارتباط عمیقی برقرار کرده و بازتاب خوبی را از سوی مردم در پی داشته است به طوری که زمان اعلام اجرای این نمایش  بر روی صحنه٬ تمام سالن‌های تئاتر در تماشاخانه سنگلج مملوء از جمعیت مردمی می‌شود.

گفتنی است؛ محمود بصیری پس از مدت 12 سال به تئاتر بازگشت. ساعت دقیق اجرای جدید نمایش « بنگاه تئاترال» و سایت خریداری بلیت متعاقبا اعلام می‌شود.

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار