اصفهان؛

مراحل عملیات اجرائی توافقنامه شهرک منظریه خمینی شهر مطلوب است

استاندار اصفهان گفت: روند اجرائی توافقنامه شهرک منظریه خمینی شهر مطلوب است و در آینده نزدیک مشکلات و مطالبات مردم این شهرک برطرف می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور امروز در بازدید سرزده از شهرک منظریه خمینی ‌شهر در جمع خبرنگاران، افزود: حدود سه ماه قبل توافقنامه ای بین شهرداری خمینی شهر و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای حل اختلاف ایجاد شده بین این دو نهاد جهت تامین امکانات خدماتی و رفاهی به ساکنان این شهرک منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ عملیات اجرائی و عمرانی توسعه این شهرک با جمعیتی بیش از 50 هزار نفر پس از 25 سال به زمین زده شد، گفت: طبق به وعده‌ای که به اهالی شهرک منظریه داده بودم، پیگیر حل مشکلات شهرک منظریه هستم.

استاندار اصفهان افزود: خوشبختانه مشکلات عمرانی و خدماتی اعم زیرسازی، جدول‌ گذاری ، آسفالت معابر اصلی و فرعی و ارائه خدمات رفاهی این شهرک به‌ عنوان مطالبه مردمی توسط شهرداری خمینی‌شهر به‌مرور در حال رفع شدن است .

وی با بیان اینکه در دو دهه گذشته ارائه خدمات عمرانی، رفاهی، تفریحی و خدماتی شهرک منظریه در بلاتکلیفی قرار داشت، گفت: بازدید امروز باهدف نظارت بیشتر بر روند عملیات اجرائی و وعده های داده ‌شده به مردم انجام شد .
زرگرپور با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته در شهرک منظریه خمینی شهر بیش از 13 هزار متر جدول‌ گذاری و زیرسازی معابر انجام ‌شده است، گفت: حدود 20 هزارمتر از معابر این شهرک نیز آماده آسفالت است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بوستان بزرگ شهروند شهرک منظریه نیز در حال تکمیل است، ابراز امیدواری کرد: با همت شهرداری و مسئولان شهرستان خمینی ‌شهر هرچه سریع تر خدمات رفاهی و عمرانی به ساکنان شهرک منظریه خمینی شهر ارائه و امکانات مورد نیاز برای ساکنان این شهرک تامین شود .

وی از تلاش‌ های شهردار، مجموعه شهرداری، شورای شهر و مسئولان شهرستان خمینی‌ شهر برای حل مشکلات مردم و اجرائی شدن این توافقنامه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار