یزد؛

ضرورت توجه همه نهادها و ادارات به دستگاه های تعلیم و تربیت

امام جمعه مهریز گفت:آموزش و پرورش نقش مهمی درترویج و تربیت دینی در جامعه اسلامی دارد و باید این نقش را پر رنگ تر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه مهریز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی و رضایت از ارتباط خوب حوزه های علمیه با آموزش و پرورش و حضور طلاب و روحانیون در مدارس خواستار استمرار این برنامه ها و نهادینه کردن آموزش های دینی و معنوی در دانش آموزان شد.

حجه الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی توجه همه نهادها و ادارات به دستگاه های تعلیم و تربیت را لازمه اصلاح و پیشرفت جامعه دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت مدارس می توان به وظایف خود در قبال دین عمل کرد و برای تربیت و پرورش نوجوانان و نهادینه کردن اخلاقیات و تعالیم دین در جامعه اهتمام ویژه داشت.

وی با بیان اینکه دشمن دو تقابل عملی و نظری با ما دارد گفت: در تقابل عملی دشمن با غیرت و شجاعت مردم همیشه در صحنه نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند ولی در تقابل نظری مانند بحث های فرهنگی،تربیتی و اخلاقی و شبکه های مجازی به موفقیتهایی دست پیدا کرده است.

امام جمعه مهریز ادامه داد: براین مقابله با این تقابل دشمن باید همه دغدغه ی کار فرهنگی داشته باشید و سعی کنید با تمام توان و اعتقادات خود با استفاده از تعالیم اسلام برنامه ریزی دقیق برای دانش آموزان و نسل جوان داشته باشید.

حجه الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی با تقدیر از فعالیتها و همکاریهای آموزش و پرورش با ستاد افزود: آموزش و پرورش نقش مهمی درترویج و تربیت دینی در جامعه اسلامی دارد و باید با برنامه ریزی بهتر این نقش را پر رنگ تر کرد.

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این جلسه گفت: یکی از جاهایی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده حوزه های علمیه است و آموزش و پرورش شهرستان خود را مکلف به همکاری با این نهاد اثر گذار می داند.

سید علی کارآموز افزود: همکاری آموزش و پرورش با حوزه علمیه نسل نمونه و موفقی را تربیت خواهد کرد که نمونه آن را در دوران های مختلف انقلاب دیده ایم.

وی ضمن تقدیر از همکاری حوزه های علمیه شهرستان با آموزش و پرورش برضرورت بهره مندی بهینه از ظرفیت ستاد همکاری ها، بیش از هر زمان دیگری تاکید و از ادارات عضو و همه اعضاء خواست طرحها و پیشنهادات خود را برای برنامه ریزی بهتر ارائه نمایند.

در ادامه اعضا به بیان مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

جلسه کمیته همکاریهای آموزش و پرورش و حوزه های علمیه شهرستان مهریز با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد

انتهای پیام/ ی

همکاری آموزش و پرورش با حوزه علمیه نسل نمونه و موفقی را تربیت خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار