آب و هوای 19 تیر ماه؛

بارش پراکنده باران در استان‌های ساحلی کشور/ دمای تهران ۴۰ درجه بالای صفر + جدول

طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز دراستان های ساحلی دریای خزر ابرناكی و بارش پاركنده باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتفاعات شمال سمنان، جنوب گلستان و مناطقی از خراسان شمالی نیز در ساعت بعد از ظهرابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد كه رگبار باران در ارتفاعات شمال سمنان وجنوب گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.
 
از بعد از ظهر روز سه شنبه در شمال سمنان، گلستان ، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار ورعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود كه بارش ها در گلستان، ارتفاعات شمال سمنان و مناطقی از خراسان شمالی شدت بیشتری خواهد داشت. روز چهارشنبه با تقویت جریانهای شمالی دمای هوا در نوار شمالی بطور نسبی خنک می شود.
 
آب و هوای 19 تیر ماه/ بارش پراکنده ی باران در استان های ساحلی کشور
 
دراستانهای ساحلی دریای خزر ابرناكی و در برخی مناطق بارش باران پیش بینی می شود و در مناطقی ازشمال غرب، ارتفاعات شرقی البرز و شمال شرق كشور نیز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.
 
شایان ذكراست كه طی سه روز آینده به‌دلیل تقویت جریانهای مرطوب جنوبی، در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان وشرق هرمزگان در ساعات بعد ازظهر رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود. بر این اساس سواحل شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.
 
در سه روز آینده در شمال شرق و شرق كشور گاهی وزش بادشدید پیش بینی می شود كه در برخی نقاط، به‌ویژه در زابل با گردوخاک همراه خواهد بود. از بعداز ظهر سه شنبه طی روز چهارشنبه با افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی سمنان، بخشهایی از استانهای اصفهان، قم، مركزی و قزوین پدیده گردوغبار وكاهش كیفیت هوا پیش بینی می شود.
 
ضمن اینكه بعدازظهر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه در مناطقی از استانهای خوزستان، ایلام وبوشهر گاهی وزش باد شدید وگرد وخاک رخ خواهد داد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ 
 

آخرین وضعیت آب و هوای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار