اهواز؛

معرفی رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک

در مراسمی رئیس جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک با حضور مسئولان قضایی خوزستان و نماینده این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد پورمحمدی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان امنیت را نعمت ارزشمندی دانست که بستر رشد و توسعه در همه ابعاد را فراهم می نماید.

 

وی بیان کرد: حادثه تروریستی اخیر در تهران علیرغم همه تلخی و شهادت 18 نفر از عزیزان هموطن ، اما عاملی برای هوشیاری بیش تر در زمینه امنیت شد.

 

پورمحمدی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که بیش ترین دشمن را در سطح جهان دارد و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با همه تهدیدها و تلاش دشمنان ما، امن ترین کشور در جهان می باشد.

 

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی در سطح کشور در دوران انقلاب اسلامی همواره با اقتدار در مسیر نهادینه شدن عدالت و قانون تلاش کرده است.

 

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مشروعیت همه مسئولان در نظام اسلامی با تایید مقام معظم رهبری است و هر کس پیرو ولایت باشد می تواند موفق باشد.

 

وی گفت: در طول چند دهه انقلاب اسلامی، دشمنان تلاش کردند بین قوای سه گانه اختلاف و تفرقه ایجاد کنند و در این راستا از هر تهمت و افترایی دریغ نکردند.

 

حسنوند افزود: با لطف خداوند دشمن نتوانست در صفوف به هم پیوسته در قوای سه گانه تفرقه درست کند و تاکنون ناکام بوده است.

 

نماینده مردم اندیمشک اظهار کرد: قوه قضاییه در طول سال های انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه بوده و در سال های آغازین انقلاب به دلیل برخورد قاطع با گروه های ضد انقلاب نیز مورد هجوم عده ای قرار گرفت.

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه این برخوردهای قاطع دستگاه قضایی و برخورد با گردن گشان و هنجارشکنان کارنامه درخشان این مجموعه است.

 

فریدون حسنوند اذعان کرد: رأفت اسلامی و اقتدار در قوه قضاییه تعریف شده و دشمن همواره در تلاش است تا این دو چهره تابناک دستگاه قضایی ما را خدشه دار کند.

 

وی گفت: امروز اگر به دنبال توسعه قضایی هستیم باید همه همدل و همراه گام برداریم و قوای سه گانه همانند بال های انقلاب هستند که در سایه تعامل و تلاش موجب پیشرفت جامعه اسلامی خواهند شد.

 

کرم صرفه جو، معاون فرماندار اندیمشک افزود: اجرای پروژه های بزرگ در شهرستان اندیمشک نیازمند تامین امنیت سرمایه و سرمایه گذار است.

 

وی بیان کرد: تلاش مجموعه قضایی و شورای تامین برای این مهم قابل تقدیر است و انتظار می رود مسئولین قضایی جدید نیز با همت در این زمینه گام بردارند.

 

صرفه جو گفت: در زمینه صیانت از اراضی ملی و دولتی نیز دستگاه قضایی نقش مهمی دارد و اهداف بلند در این خصوص جز با تلاش جدی این مجموعه محقق نمی شود.

 

معاون فرماندار اندیمشک اذعان داشت: نقش دستگاه قضایی شهرستان در ایجاد امنیت پایدار روشن است و این نقش با تعامل هرچه بیش تر با سایر مسئولان در سطح شهرستان نمود بیش تر و بهتر خواهد داشت.

 

ایرج حمیدی فر، رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک هم با تشریح محور خدمات انجام شده در چند سال اخیر در اندیمشک اظهار داشت: تلاش در راستای احقاق حق، دفاع از مظلوم و برقراری عدالت در جامعه فعالیتی ارزشمند و دارای ارج و قرب معنوی بوده که دستگاه قضایی شهرستان در راستای تحقق این اهداف تلاش جدی داشته است.

 

خداکرم رحیمی بهمنیاری، رئیس جدید دادگستری اندیمشک و میثم سخنور دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک نیز در سخنانی به بیان برنامه ها و اهداف خود پرداختند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.