شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علما در تمامی طوایف اسلامی برای مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند

مشاور وزیر امور خارجه گفت: علمای طوایف اسلامی با یکدیگر درباره مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند و حتی علیه آن فتوا بدهند.

مشاور وزیر خارجه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مهمترین مسائل مردم موصل در دوران پسا داعش بیان داشت: کمک به توسعه و بازسای منطقه، رسیدگی به امور افرادی که از این بحران و اشغال آسیب دیده‌اند و همچنین کمک به بازگشت آوارگان از جمله مسائل مهم در این دوره است. 

مشاور وزیر خارجه با بیان اینکه داعش با عنوان سرزمین و حکومت، از بین رفت، اما به عنوان گروه چریکی هنوز به بمب‌گذاری‌ها و حملات انتحاری در سراسر عراق ادامه خواهد داد، افزود: تفکر و جریان فکری داعش ادامه دارد، بنابراین اینجا تعامل همه مسلمین مهم است تا داعش نتواند عضوگیری جدید داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه داعش یک عقیده انحرافی و شرور در دنیاست که آبروی مسلمان را به خطر انداخته است، خاطرنشان کرد: همه علما از طوایف اسلامی باید با یکدیگر جمع شوند و درباره مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند و حتی فتوا بدهند تا عضوگیری داعش علی‌الخصوص میان جوانان از بین برود.

انتهای پیام/

علما در تمام طوایف اسلامی جمع شوند و درباره مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار