ارتباط ایران و آلمان از طریق خطوط هوایی تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز تبریز ـ هامبورگ به‌زودی در فرودگاه تبریز راه‌اندازی می‌شود.

پرواز ایران و آلمان  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی صفایی امروز مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی ، از برقراری پرواز تبریز ـ هامبورگ ـ تبریز در آینده نزدیک از فرودگاه تبریز خبرداد و گفت: در پی درخواست‌های مکرر مردمی و تشکیل جلسات متعدد با شرکت هواپیمایی قشم ایر، مقدمات انجام این پرواز محیا شده و به‌زودی شاهد انجام آن از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خواهیم بود.

وی افزود: این پرواز می تواند پلی میان تبریز و اروپا باشد که براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته با هواپیمای A 319 انجام خواهد شد.

صفایی در تشریح روند هماهنگی‌ها و جلسات انجام شده برای این پرواز گفت: برنامه‌ریزی برای انجام پرواز تبریز ـ هامبورگ ـ تبریز از حدود 6 ماه قبل توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر آغاز شد و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، انجام آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری شهرداری تبریز برای تحقق این امر اظهار داشت: با توجه به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018، نشست‌ها و جلسات متعددی با حضور شهردار کلانشهر تبریز و مسؤولان استانی همچنین فعالان حوزه گردشگری در این زمینه انجام گرفت که برقرای این پرواز می‌تواند نقطه عطفی در این راستا باشد.

انتهای پیام/ع

تبریز پل ارتباطی ایران با اروپا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.