کرمان؛

دبیرخانه حقوق شهروندی آماده دریافت گزارشات مردمی

دبیر هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان کرمان گفت:شهروندان کرمانی می توانند موارد احتمالی نقض حقوق شهروندی در مراجع انتظامی،ادارات زندان و بازداشتگاه های سطح استان را به این دبیرخانه واقع در دادگستری کرمان اعلام نمایند.

دبیرخانه حقوق شهروندی آماده دریافت گزارشات مردمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حمدالله سلیمانی صبح امروز در جلسه هیات نظارت بر حقوق شهروندی استان کرمان که در محل سالن شهیدبهشتی حوزه ریاست دادگستری برگزار گردید،اظهار داشت:این هیات همواره با دقت و سرعت به گزارشات وارده مردمی رسیدگی و موارد احتمالی نقض حقوق شهروندی را مورد پیگیری قرار می دهد.

وی افزود:طی سه ماهه ی ابتدای سال جاری مراجع ومقامات قضائی از کلانتری ها،پاسگاه ها وبازداشتگاه های سراسر استان بازدید های متعددی به عمل آورده اند و پس از بررسی های لازم موارد نقض را متذکر و پیگیری های لازم جهت رفع نواقص صورت پذیرفته است

مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان خاطرنشان ساخت:تمام هم استانی های گرامی می توانند در سراسر شهرستان های استان به رابطین هیات نظارت بر حقوق شهروندی که در دادگستری های حوزه های قضائی مستقر هستند مراجعه و درخواست های خود را ثبت نمایند.

وی ادامه داد:شهروندان کرمانی هم می توانند به طور مستقیم با مراجعه به دفتر هیات حقوق شهروندی واقع در دادگستری شهر کرمان موارد نقض حقوق شهروندی را ثبت و دنبال نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۱۷:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۷
با سلام
خواهشمندم در خصوص مبلغ بسیار بالای شهریه ترم تابستان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۹۷ بطوری که برای انتخاب اجباری ۳ واحد درسی باید مبلغ ۵۵۴۰۰۰ تومان توسط دانشجویان پرداخت شود گزارشی تهیه کنید