کرمان؛

قدردانی وزیراطلاعات از استاندار کرمان

وزیر اطلاعات با اهدای لوحی از نقش برجسته وزحمات بی شائبه استاندار کرمان در برگزاری مراسم تبیین نقش مردم استان کرمان در انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

قدردانی وزیراطلاعات از استاندار کرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، سید محمود علوی طی اهدای لوحی از نقش برجسته و زحمات مخلصانه و بی شائبه استاندار کرمان در برگزاری مراسم تبیین نقش مردم استان کرمان در انقلاب اسلامی و رونمایی از چندین جلد کتاب مستند تاریخی به روایت اسناد ساواک قدردانی کرد.
متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

بردار بزرگوار جناب آقای مهندس رزم حسینی
استاندار محترم کرمان
باسلام و احترام
قدم نهادن در مسیر خدمت، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، گام هایی محکم و استوار و بصیرتی دین مدار و پرعیار می طلبد خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری عالمانه مقام معظم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به ما عطا فرمود؛ بی شک خدمتگزاری در این نظام مقدس افتخاری است بس بزرگ، که می توان در را رضیت حق تعالی و تحصیل ثواب و پاداش ابدی از آن بهره ها جست.
برخود فرض می دانم بدینوسیله از نقش برجسته و زحمات مخلصانه و بی شائبه حضرتعالی در برگزاری مراسم تبیین نقش مردم استان کرمان در انقلاب اسلامی و رونمایی از چندین جلد کتاب مستند تاریخی به روایت اسناد ساواک تقدیر و تشکر نمایم.
امید است در سایه محبت اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تحت هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب مستدام و موید باشید.
الله ولی النعم/ سید محمود علوی

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار