برگزاری اختتامیه جشنواره ملی "جامعه+من" در ارومیه

اختتامیه جشنواره ملی "جامعه+من" در ارومیه برگزار شد و نفرات برتر جشنواره و رسانه های فعال در این زمینه تجلیل شدند.

 به گزار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  در اختتامیه جشنواره "جامعه+من" در محل سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه برگزار شد و از رسانه‌هایی که در این حوزه فعال بودند تجلیل شد.

مشابه این جشنواره تحت عنوان جشنواره عفو و گذشت نیز در سال 93 با موفقیت در سطح استانی در آذربایجان غربی برگزار شده بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه جشنواره "جامعه+من" که در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دومین جشنواره ملی "جامعه + من" از سال 95 فراخوان خود را در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان منتشر کرد و امروز 18 تیرماه 96 با معرفی نفرات برتر به‌کار خود پایان داد.

جواد زاهدی گفت: مشابه این جشنواره تحت عنوان جشنواره عفو و گذشت نیز در سال 93 با موفقیت در سطح استانی در استان برگزار شد. مربیان و اعضای کانون در بخش‌های مختلف از جمله پوستر و عکس نوشته در جشنواره "جامعه+من" حضور یافتند و 900 اثر از کودکان به دبیرخانه جشنواره برای داوری ارسال شد که پس از انجام داوری، امروز برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی "جامعه+من" که در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار شد اظهار کرد: هنر زمینه‌ساز توسعه فرهنگ آشنایی با آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و ما هم در تلاش هستیم تا با استفاده از ابزار هنر مفاهیم ارزشمند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را در جامعه گسترش دهیم.

پرویز علیزاده گفت: اقدامات فرهنگی باید از کودکی مورد توجه قرار گیرد و باید ارزش‌ها و هنجارها از همان کودکی به مردم انتقال یابد که به این منظور باید اقداماتی نظیر آموزش والدین را انجام دهیم چرا که الگوهای عملی کودکان در جامعه والدین هستند و مشکلاتی برای کودکان در برخی موارد ایجاد می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره جامعه+من با حضور مسئولین مختلف از جمله مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی و دیگر مسئولین در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد که در این مراسم از دارندگان آثار برگزیده جشنواره تقدیر و تجلیل شد.

صاحبان آثار برگزیده جشنواره از نقاط مختلف آذربایجان غربی از جمله شهرستان‌های ارومیه، سلماس، مهاباد، پیرانشهر و دیگر شهرستان‌های استان به‌منظور تجلیل در این مراسم حاضر بودند.

در پایان این مراسم 40 نفر از مربیان، داوران و شرکت‌کنندگان کودک، نوجوان و بزرگ‌سال در جشنواره "جامعه+من" مورد تجلیل قرار گرفتند و در آخر نیز از اصحاب رسانه که در این حوزه فعال بودند, تجلیل شد.

 

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.